Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Enpä tiedä. Kaikki vihaa mua vaikka olisin kuinka kiltti![]()
:wave:
![]()
Kaikki paitsi yksi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Enpä tiedä. Kaikki vihaa mua vaikka olisin kuinka kiltti![]()
![]()
Mun maku on kyllä kyseenalainen muutenkin :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kaikki paitsi yksiAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Enpä tiedä. Kaikki vihaa mua vaikka olisin kuinka kiltti![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mun maku on kyllä kyseenalainen muutenkin :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kaikki paitsi yksiAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Enpä tiedä. Kaikki vihaa mua vaikka olisin kuinka kiltti![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sameoldsong:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Söpö :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja sameoldsong:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Söpö :heart:
kiits<3 nyt miekii näin hyvin tuon siu mutterikuvan
hitto ku ei oo oikei uusia kuvia :S
Alkuperäinen kirjoittaja niksu:Sameoldsong sun nikki on kyllä kauhea sanahirviö kun mulla on lukihäiriö. luen sen aina ihan jonain smegdollina tai kaikkena muuna mahdollisena
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja sameoldsong:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Söpö :heart:
![]()
Kamera kouraan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sameoldsong:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja sameoldsong:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Söpö :heart:
![]()
Kamera kouraan![]()
voisin tuossa hetken päästä kyllä ottaa tuoreen kuvan, ja puolen tunnin päästä heittää sen tänne![]()
:saint:
lisätään, voisin vaihteeksi laittaa kuvan missä en oo ympäripäissään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Essiella nätit hiukset, as you know!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Lode, mä olen nyt jo kaksi kertaa parin viikon sisällä törmännyt suhun assan nurkallaEkalla kerralla hätkähdin, että kukas tuttu tuossa on, ja sitten päätin seuraavalla kerralla mopikata. Mutta seuraavalla kerralla olin työkavereiden seurassa, enkä viitsinyt tulla esittäytymään. Olisi ollut noloa sanoa työkavereille "oottakaa hetki, tuolla on yksi tyyppi, jonka kuvia olen nähnyt yhdellä keskustelupalstalla" :ashamed:
Ensi kerralla sitten :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Lode, mä olen nyt jo kaksi kertaa parin viikon sisällä törmännyt suhun assan nurkallaEkalla kerralla hätkähdin, että kukas tuttu tuossa on, ja sitten päätin seuraavalla kerralla mopikata. Mutta seuraavalla kerralla olin työkavereiden seurassa, enkä viitsinyt tulla esittäytymään. Olisi ollut noloa sanoa työkavereille "oottakaa hetki, tuolla on yksi tyyppi, jonka kuvia olen nähnyt yhdellä keskustelupalstalla" :ashamed:
Aijaa.Minä päivinä?
Tästä on jo vähän aikaa, kun törmäsin yhteen toiseen palstalaiseen kahvilassa. En mä häntä ensin tunnistanut, mutta tuli tervehtimään ja kysymään, että tunnistanko häntä. Mä olin niin yllättynyt jotenkin, että vastasin jotain fiksua tyyliin "no en todellakaan tunne" tms. Vaikka heti kyllä sitten tunnistinkin, kun hämmennys meni ohi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Lode, mä olen nyt jo kaksi kertaa parin viikon sisällä törmännyt suhun assan nurkallaEkalla kerralla hätkähdin, että kukas tuttu tuossa on, ja sitten päätin seuraavalla kerralla mopikata. Mutta seuraavalla kerralla olin työkavereiden seurassa, enkä viitsinyt tulla esittäytymään. Olisi ollut noloa sanoa työkavereille "oottakaa hetki, tuolla on yksi tyyppi, jonka kuvia olen nähnyt yhdellä keskustelupalstalla" :ashamed:
Aijaa.Minä päivinä?
Tästä on jo vähän aikaa, kun törmäsin yhteen toiseen palstalaiseen kahvilassa. En mä häntä ensin tunnistanut, mutta tuli tervehtimään ja kysymään, että tunnistanko häntä. Mä olin niin yllättynyt jotenkin, että vastasin jotain fiksua tyyliin "no en todellakaan tunne" tms. Vaikka heti kyllä sitten tunnistinkin, kun hämmennys meni ohi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Profiilissa on uusi kuva.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Profiilissa on uusi kuva.![]()