*PERJANTAIN KUVAPINO*

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Enpä tiedä. Kaikki vihaa mua vaikka olisin kuinka kiltti :D
:o :wave: :D
Kaikki paitsi yksi :laugh:
Mun maku on kyllä kyseenalainen muutenkin :ashamed:

No pakkohan sen on olla :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja niksu:
Sameoldsong sun nikki on kyllä kauhea sanahirviö kun mulla on lukihäiriö. luen sen aina ihan jonain smegdollina tai kaikkena muuna mahdollisena

voi eiii :D oon kyllä miettiny sen vaihtamista, ku tuli kiireessä heitettynä :S mutku nyt taas ei kehtais enää käydä vaihtelemaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja sameoldsong:
Söpö :heart:

kiits :) <3 nyt miekii näin hyvin tuon siu mutterikuvan ;)

hitto ku ei oo oikei uusia kuvia :S

:D
Kamera kouraan ;)

voisin tuossa hetken päästä kyllä ottaa tuoreen kuvan, ja puolen tunnin päästä heittää sen tänne :D
:saint:

lisätään, voisin vaihteeksi laittaa kuvan missä en oo ympäripäissään :D

Söpö :heart:

kiits :) <3 nyt miekii näin hyvin tuon siu mutterikuvan ;)

hitto ku ei oo oikei uusia kuvia :S

:D
Kamera kouraan ;)

voisin tuossa hetken päästä kyllä ottaa tuoreen kuvan, ja puolen tunnin päästä heittää sen tänne :D
:saint:

lisätään, voisin vaihteeksi laittaa kuvan missä en oo ympäripäissään :D

Jee :D

Lode, mä olen nyt jo kaksi kertaa parin viikon sisällä törmännyt suhun assan nurkalla :D Ekalla kerralla hätkähdin, että kukas tuttu tuossa on, ja sitten päätin seuraavalla kerralla moikata. Mutta seuraavalla kerralla olin työkavereiden seurassa, enkä viitsinyt tulla esittäytymään. Olisi ollut noloa sanoa työkavereille "oottakaa hetki, tuolla on yksi tyyppi, jonka kuvia olen nähnyt yhdellä keskustelupalstalla" :ashamed:

Ensi kerralla sitten :wave:

Lode, mä olen nyt jo kaksi kertaa parin viikon sisällä törmännyt suhun assan nurkalla :D Ekalla kerralla hätkähdin, että kukas tuttu tuossa on, ja sitten päätin seuraavalla kerralla mopikata. Mutta seuraavalla kerralla olin työkavereiden seurassa, enkä viitsinyt tulla esittäytymään. Olisi ollut noloa sanoa työkavereille "oottakaa hetki, tuolla on yksi tyyppi, jonka kuvia olen nähnyt yhdellä keskustelupalstalla" :ashamed:

Aijaa. :D Minä päivinä?

Tästä on jo vähän aikaa, kun törmäsin yhteen toiseen palstalaiseen kahvilassa. En mä häntä ensin tunnistanut, mutta tuli tervehtimään ja kysymään, että tunnistanko häntä. Mä olin niin yllättynyt jotenkin, että vastasin jotain fiksua tyyliin "no en todellakaan tunne" tms. Vaikka heti kyllä sitten tunnistinkin, kun hämmennys meni ohi. :D

Mutta saa toki tulla tervehtimään. :) Mä liikun siellä lähes päivittäin, kun menen duuniin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Lode, mä olen nyt jo kaksi kertaa parin viikon sisällä törmännyt suhun assan nurkalla :D Ekalla kerralla hätkähdin, että kukas tuttu tuossa on, ja sitten päätin seuraavalla kerralla mopikata. Mutta seuraavalla kerralla olin työkavereiden seurassa, enkä viitsinyt tulla esittäytymään. Olisi ollut noloa sanoa työkavereille "oottakaa hetki, tuolla on yksi tyyppi, jonka kuvia olen nähnyt yhdellä keskustelupalstalla" :ashamed:

Tästä on jo vähän aikaa, kun törmäsin yhteen toiseen palstalaiseen kahvilassa. En mä häntä ensin tunnistanut, mutta tuli tervehtimään ja kysymään, että tunnistanko häntä. Mä olin niin yllättynyt jotenkin, että vastasin jotain fiksua tyyliin "no en todellakaan tunne" tms. Vaikka heti kyllä sitten tunnistinkin, kun hämmennys meni ohi. :D

Syksyllä olin kattomassa Dingoa ja keikan jälkeen kävelin sen keikkapaikan pihassa kohti parkkista. Sitten kuului huuto: Scarlett! No heti kun näin kuka se oli niin tunnistin. :D Aamuäreehän se oli.

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:

No mua sä et tunnistaisi, kun en ole kuvia laitellut. Ajattelin tulla sanomaan "Moi, mä olen Lilii". Kuten taannoin sanoin Non Compos Mentisille kun törmäsin häneen. Mutta viime tiistaina näin sut nyt viimeksi, siinä neljän maissa assan nurkalla. Edellisen kerran jossain tunnelissa pari vko sitten :D

Yhteistyössä