voi vitsi miten kaunis väritysAlkuperäinen kirjoittaja jadal:
Hyvältä! miltä tuo viini maistuu? rakastan punaviinejä..Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:http://www.aijaa.com/v.php?i=5210147.jpg
Söpö kissaAlkuperäinen kirjoittaja vanha kuva:sama katti.
http://www.aijaa.com/v.php?i=5211950.jpg
Melko hieno!!Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
mä rakastuin tähän kuvaan :heart:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
chianti ihan ok, mutta tuo oli halpa chianti, ihan tavallista arkiviinià arkiruoan kanssa. hyvàstà viinistà pitàà yleensà maksaa enemmànAlkuperäinen kirjoittaja nam:Hyvältä! miltä tuo viini maistuu? rakastan punaviinejä..Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:http://www.aijaa.com/v.php?i=5210147.jpg
poika kohta 3v tuumas "kuka siinä on"Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä rakastan Englantia ja erityisesti Lowestoftin kaupunkiaAlkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:merianna, hienoja kuvia. tykkààn englannista vaikka joistakin italialaisista se on jotenkin kolkko maa. musta ei ollenkaan kolkko, paljon kivoja asioita
noi kuvat ei tee oikeutta kaupungille, se on todella kaunis paikka... ja ihmiset siellä todella ystävällisiä, mulla oli tunne kuin olisin joku eksoottinen todella kunnioitettava vierailijaAlkuperäinen kirjoittaja Merlion:Merianna, idyllisia kuvia sinulla =)
no mua ei tuollainen pikkuseikka estänyt, päivä kun päivä, oli ihan pakko saaha pärstä näytille (taas kerran)Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:höh,nyt jo lauantai joten en voi laittaa omaa kuvaa
Uskon sen. Onko sinulla joku kytkos tuohon ita- englantilaiseen rannikkokaupunkiin?Alkuperäinen kirjoittaja merianna:noi kuvat ei tee oikeutta kaupungille, se on todella kaunis paikka... ja ihmiset siellä todella ystävällisiä, mulla oli tunne kuin olisin joku eksoottinen todella kunnioitettava vierailijaAlkuperäinen kirjoittaja Merlion:Merianna, idyllisia kuvia sinulla =)
juu, rakas ystäväni asuu siellä, olin heinäkuussa kyläilemässä hänen luonaan, ja keväällä menen uudelleenAlkuperäinen kirjoittaja Merlion:Uskon sen. Onko sinulla joku kytkos tuohon ita- englantilaiseen rannikkokaupunkiin?Alkuperäinen kirjoittaja merianna:noi kuvat ei tee oikeutta kaupungille, se on todella kaunis paikka... ja ihmiset siellä todella ystävällisiä, mulla oli tunne kuin olisin joku eksoottinen todella kunnioitettava vierailijaAlkuperäinen kirjoittaja Merlion:Merianna, idyllisia kuvia sinulla =)
Kiva, kevatta sitten vaan odotellessa.Alkuperäinen kirjoittaja merianna:juu, rakas ystäväni asuu siellä, olin heinäkuussa kyläilemässä hänen luonaan, ja keväällä menen uudelleenAlkuperäinen kirjoittaja Merlion:Uskon sen. Onko sinulla joku kytkos tuohon ita- englantilaiseen rannikkokaupunkiin?Alkuperäinen kirjoittaja merianna:noi kuvat ei tee oikeutta kaupungille, se on todella kaunis paikka... ja ihmiset siellä todella ystävällisiä, mulla oli tunne kuin olisin joku eksoottinen todella kunnioitettava vierailijaAlkuperäinen kirjoittaja Merlion:Merianna, idyllisia kuvia sinulla =)
näinpä...onneksi aika kuluu nopsaanAlkuperäinen kirjoittaja Merlion:Kiva, kevatta sitten vaan odotellessa.Alkuperäinen kirjoittaja merianna:juu, rakas ystäväni asuu siellä, olin heinäkuussa kyläilemässä hänen luonaan, ja keväällä menen uudelleenAlkuperäinen kirjoittaja Merlion:Uskon sen. Onko sinulla joku kytkos tuohon ita- englantilaiseen rannikkokaupunkiin?Alkuperäinen kirjoittaja merianna:noi kuvat ei tee oikeutta kaupungille, se on todella kaunis paikka... ja ihmiset siellä todella ystävällisiä, mulla oli tunne kuin olisin joku eksoottinen todella kunnioitettava vierailijaAlkuperäinen kirjoittaja Merlion:Merianna, idyllisia kuvia sinulla =)