Perjantai-illan ajantappamisketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mehukatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Helöy. Tulinpa pyörähtämään :wave:
Ihan rättipoikkiväsyneenä täsä istun; hulinapäivä takana. Lapset kattoo tuota Karvakamut-leffaa, mutta näyttävät myös simahtavan iha just :whistle:

CUTE-SLEEPING-BABIES.jpg

Toista päivää omassa asunnossa Suomessa, tämä on paratiisi! Asuin monta vuotta mieheni kotimaassa hänen narsistisukulaistensa kiusattavana, vieläpä raskausajan ensimmäiset kaksi kuukautta ja voin sanoa että ne olivat elämäni raskaimmat. Oikein työleiri. Sieltä kun selvisin takaisin Suomeen, olin lapsuudenkodissani alkuajat mikä ei sekään ollut helppoa mutta nyt vihdoin olen rauhassa, turvassa omassa asunnossani ihan tavallisella vehreällä lähiöalueella enkä voi sanoin kuvata tätä rauhan, turvallisuuden ja onnen tunnetta! Itsestäänselvää muille, paratiisi minulle. Nyt ollaan turvassa minä ja vauva, mies saa tulla perässä jos tulee mutta tästä en luovu. Öisin näen kauheita painajaisia noista mieheni sukulaisista, kuinka he ovat meillä eikä minulla ole pakotietä pois. Mutta hereillä ollessani olen onnellinen :) Turvallinen oma koti ja vapaus, ihmisarvoinen elämä. Voi tuhannen riemua.

Noni, kuulostaa loisteliaalta. Muistan kun olin itse eka kertaa kaverin luona yökylässä. Haluttiin nukkua isossa pahvilaatikossa ulkona. Enää se ei tunnu yhtä hyvältä idealta...

Etenkin kun omat ovat kesärytmissä, yöunet 22.30-9.30 ja ystävän lapset 20-07... No, eipä tuo yks yö haittaa, kunhan kaikki nukkuvat edes jonkun pätkän. Ovat onneksi jo sen verran isoja, että yöt nukkuvat läpeensä. Ja lapsille ihania kesämuistoja <3

[QUOTE="Ihanaa";26630699]Toista päivää omassa asunnossa Suomessa, tämä on paratiisi! Asuin monta vuotta mieheni kotimaassa hänen narsistisukulaistensa kiusattavana, vieläpä raskausajan ensimmäiset kaksi kuukautta ja voin sanoa että ne olivat elämäni raskaimmat. Oikein työleiri. Sieltä kun selvisin takaisin Suomeen, olin lapsuudenkodissani alkuajat mikä ei sekään ollut helppoa mutta nyt vihdoin olen rauhassa, turvassa omassa asunnossani ihan tavallisella vehreällä lähiöalueella enkä voi sanoin kuvata tätä rauhan, turvallisuuden ja onnen tunnetta! Itsestäänselvää muille, paratiisi minulle. Nyt ollaan turvassa minä ja vauva, mies saa tulla perässä jos tulee mutta tästä en luovu. Öisin näen kauheita painajaisia noista mieheni sukulaisista, kuinka he ovat meillä eikä minulla ole pakotietä pois. Mutta hereillä ollessani olen onnellinen :) Turvallinen oma koti ja vapaus, ihmisarvoinen elämä. Voi tuhannen riemua.[/QUOTE]

:O

Missä maassa olit, jos sopii kysyä?

[QUOTE="vieras";26630816]Lopetin tänään yövuorot,kohta pitäisi lähtä nukkumaan.Mies lähti lasten kanssa mökille ja tulevat tiistaina..Aika luksusta![/QUOTE]
Ihanaa! Nauti!

[QUOTE="vieras";26630850]Aivan varmasti,en ole koskaan ollut näin kauaa yksin,siis lasten syntymien jälkeen ja vanhin on jo 9.[/QUOTE]

Wow, ihana viikonloppu luvassa siis, ja kivaa on varmasti myös tiistaina, kun tulevat kotiin :)

Mulla hajoaa paa tahan loputtomaan sateeseen. Meilla on ollut koko tilastoiduin saahistorian (eli sitten vuoden 1911) sateisin kolmen kuukauden jakso. Sisatiloissakin on jo niin kosteaa, etta pyykkien kuivumiseen menee nelja paivaa, ja sitten ne haisee maralle koiralle. Jos pyykkia ylipaataan jaksaa pesta, kun eka pitaa jauhaa kosteuden paakkuunnuttama pesuaine takaisin jauheeksi. Ulos ei voi kuvitellakaan menevansa missaan muussa asusteessa kuin sadetakissa ja kumisaappaissa.

Tama saatanan markyys huipentui tanaan, kun paivan aikana tuli yhta paljon vetta kuin keskivertoheinakuussa yhteensa. Pian tulee vesi sisalle, mutta ihan helvetin yksi ja sama, kosteaa ja nihkeaa on joka tapauksessa.

Pelkka sateen haju aiheuttaa aivoissa napsahduksia. Kaksi viikkoa kesalomaan ja sitten lahden taalta helvetin paskasaarelta pois ja toivottavasti ei koskaan tarvi palata.

Kesaterveisin Englannista,
Northern Soul

Miehen pikkuveli 14v tuli meille yökylään. Grillattiin porukalla ja nyt kun muksu nukkuu, jätkät pelaa pleikkaria ja mä saan rauhassa istua koneella :cool:

+ Neljäs päivä täysin ilman tupakkaa, ei yhtäkään vierotusoiretta, vitutusta, kiukkua, hermostusta tai mitään, oonko vähän hyvä vai mitä :saint:

"Ihanaa", :O Voi hurjaa, missä noin on? Varmasti ihanaa olla kotona nyt. :hug:

"Northern soul", Oletko töisä ollut sielläpäin? Ja nyt siis paluumuutto Suomeen? Kuulostaa kurjalta säältä, juu.

Meillä tuolla kotona kaukoidässä on paahtavan, epämukavan, nihkeän kuumaa ja kosteaa. Tavallaan kamala sää sekin. Minä ja pojat olemme kuitenkin kesälomalla täällä pohjolassa. :)

Oikein hyvää perjaintai-iltaa kaikille!

Turkissa olin ja nuo mieheni sukulaiset ihan turkkilaisittainkin epänormaalit. Varmaan siellä on kivojakin ihmisiä, itselle osuivat pahimmat mahdolliset. Onneksi pääsin sieltä pois :)

"Northern soul", Oletko töisä ollut sielläpäin? Ja nyt siis paluumuutto Suomeen? Kuulostaa kurjalta säältä, juu.

Tulin pitamaan valivuotta yhdeksan vuotta sitten... En ole paluumuuttamassa varmaan ikina. Jonnekin mukavamman ilmaston pariin halajan. Ja siis kesalomani loputtua palaan kotiin Englantiin, vaikka juuri nyt en haluaisi tanne enaa koskaan takaisin tullakaan.

Yhteistyössä