Perjantai 13. päivä :D

No nyt sellainen on taas kohdalla, perjantai 13. päivä. :D

Voitaisiin jakaa sattumuksia, mitä joskus kyseisenä päivänä on sattunut. Saa toki kertoa, onko taikauskoinen vai onkos ihan hömppää koko päivä?

Mulla on hassusti ainakin kerran 13. päivä perjantaina käyny niin, että cittarin edessä harmittelin, ku aina on ihan p.a. Joku aika siitä eteenpäin, ku kipasin automaatille tarkistaan, että onko mulla se 4 vai 5e vielä tilillä, niin tuuli toi siinä pihalla mun nokan eteen 20e setelin. Piti vähän aikaa katella, onko kukaan sen näkönen, että olis massit karannu ja pöljänä seisoin vaan automaatin edessä edelleen. Eipä kukaan kaivannu ja menin sitte kauppaan tyytyväisenä. :D Kukaan ei varmaan arvaa mitä ostin? :D
 
  • Tykkää
Reactions: Fortune
En muista kuin yhden epäonnisen perjantai kolmannentoista. Taisin olla jotain 5 tai 6. Kaikki meni pieleen. Puuro paloi pohjaan, imuri hajosi ja ties mitä. Kun oli aika lähteä kauppaan äiti meinasi pukea minut punaiseen kesäasuun, jossa oli mustia kissoja. Kiljuin kauhuissani, että en kyllä laita tota. Ei tarvinnut pukea kissa-asua :D

Aikuisena olen päättänyt, että pe 13 on onnenpäivä ja silloin sattuu vain hyviä asioita. Toistaiseksi väärinpin uskominen on toiminut.
 
  • Tykkää
Reactions: Fortune
[QUOTE="Simba";26677106]Veikkaisin, että ap osti arvan? :)
Mulle ei ole sattunut ikinä hyvää eikä pahaa, mutta nyt tämä perjantai alkoi hengenahdistuksella. Saa nähdä mihin loppuu...[/QUOTE]

Itseasiassa taisinpa ostaa olutta. :ashamed: Se oli sitä about 18 kesäsen aikaa. :LOL: (ei sillä ettenkö nykyisinkin olutta ostais, mutta ei rahat ehkä niin vähissä ole kuin tuolloin) :D
 
"Simba"
Saakelin hyvä perjantai alkoi. Piti viedä noi nukkamatot partsille, ennen kuin on nielu ummessa. Musta tuntuu, että ne on syypää mun jatkuvaan hengenahistukseen. Ja niitä onkin sitten koko huushollissa, uusia kaikki tyynni.
 
Mä olen syntynyt perjantaina 13. päivä ja se onkin ollut mulle aina erityisen onnekas päivä. :)

En siis muista mittään kamalaa tapahtuneen näiden 26-vuoden aikana ja varmasti muistaisin, jos olisi. Hyviä sitten paaljon enemmän, olen saanut työpaikan, viettänyt ikimuistoisia iltoja ja huomenna (tai siis tänään) toivottavasti taas.
 
Lastenversio? :D

Oikeesti tykkään kyllä kauhuleffoista, vaan niitä hyviä on ihan älyttömän vähän.
No tämä on kyllä täysin totta. Se että veri lentää ja päitä putoilee ei vielä tee kauhuelokuvasta hyvää. Joskus teininä katsoin varmaan koko videovuokraamon kauhupätkät järjestäen läpi ja suurin osa oli niin ankeita että hohhoijaa. Vaikka joku Maissilapset vol 486 :D
 
En tykkää yhtään kauhuleffoista, kun saan sitten katsella niitä unien muodossa vielä viikonkin jälkeen vähemmän miellyttävällä tavalla.:snotty: Tuo Perjantai kolmastoista-leffakaan ei tehnyt poikkeusta.
 

Yhteistyössä