H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja daa:Minä olen ollut huomaavinani että sekä yksinkertaisuus että ulkoiset piirteet olisi sukupolvesta toiseen nähtävissä.
Alkuperäinen kirjoittaja daa:Minä olen ollut huomaavinani että sekä yksinkertaisuus että ulkoiset piirteet olisi sukupolvesta toiseen nähtävissä.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Periytyy sillä (tässä tapauksessa) isällä on geeneissä fas-geenit
Alkuperäinen kirjoittaja khkh:Alkuperäinen kirjoittaja daa:Minä olen ollut huomaavinani että sekä yksinkertaisuus että ulkoiset piirteet olisi sukupolvesta toiseen nähtävissä.
Ehkä siinä suvussa sitten käytetään sukupolvesta toiseen alkoholia raskausaikana.
Alkuperäinen kirjoittaja höpöhöpö:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Periytyy sillä (tässä tapauksessa) isällä on geeneissä fas-geenit
Juu ei muuten periydy.