O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:![]()
Itse asiassa...taisi se yhden galleriapinon tänään avata.
Tekeekö se sitä useinkin, vai?
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:![]()
yleensä se alottaa galleriapinon aina ku on lisänny uusia kuvia
![]()
ei mua kyllä ainakaan haittaa,että ei siinä mitään, oon vaan huomannu asian =)
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:![]()
yleensä se alottaa galleriapinon aina ku on lisänny uusia kuvia
![]()
ei mua kyllä ainakaan haittaa,että ei siinä mitään, oon vaan huomannu asian =)
Mä en oo huomannut
Ja nyt on pakko mennä galtsuun katsomaan minkänäköinen likka se oikein on =)
Alkuperäinen kirjoittaja ar79:Paljoa ei tule itsekään palstailtua, mutta olen huomannut että enemmän ku pariin otteeseen se on täällä vastaavaa aloitellut. Ei vaan joka kerta jaksais kehua sen ulkomuotoa. OIkeastaa mun mielestä se ei edes ole mitenkään erikoisen näköinen. *kuitataan tää nyt sitten vaikka kateellisten rumien panetteluksi*
Alkuperäinen kirjoittaja Iipp:Miksei omia kuvia saisi esitellä?
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:Mä en edelleenkää ymmärrä näit jonkun tienyt nikin "haukkumis"- tai "pilkkaamis"ketjuja...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ar79:Paljoa ei tule itsekään palstailtua, mutta olen huomannut että enemmän ku pariin otteeseen se on täällä vastaavaa aloitellut. Ei vaan joka kerta jaksais kehua sen ulkomuotoa. OIkeastaa mun mielestä se ei edes ole mitenkään erikoisen näköinen. *kuitataan tää nyt sitten vaikka kateellisten rumien panetteluksi*
Peesi ja en ole kade sen ulkonäölle, ihan perus muidin näkönen tai enemmänkin teinin näköinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mikäs se perhoisen uus galtsunick olikaan?![]()