O
Olli
Vieras
Mitä mieltä olette runkkarit ja vitun nuolijat? Onko viisasta hakata akka ja koira ainakin kerran vuodessa? Itse teen niin. Yleensä se tapahtuu jouluyönä, h-hetki lähestyy! Saa akka vuoden vittuilut maksaa! Se luulee että kaikki on ok. Aattoiltana syödään ja otetaan viinaa ja sitten naidaan. Muutaman orkun ja perseeseen panon jälkeen alkaa minun lystin pito! Loppiaisen jälkeen kehtaa huora(akka) ihmisten ilmoille! Kaikki alle 55 vuotiaat naiset ovat HUORIA! Muuten, perhoskoira saa myös kyytiä! Naiset ovat uskottomia hutsuja!