Perheväkivalta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Olli

Vieras
Mitä mieltä olette runkkarit ja vitun nuolijat? Onko viisasta hakata akka ja koira ainakin kerran vuodessa? Itse teen niin. Yleensä se tapahtuu jouluyönä, h-hetki lähestyy! Saa akka vuoden vittuilut maksaa! Se luulee että kaikki on ok. Aattoiltana syödään ja otetaan viinaa ja sitten naidaan. Muutaman orkun ja perseeseen panon jälkeen alkaa minun lystin pito! Loppiaisen jälkeen kehtaa huora(akka) ihmisten ilmoille! Kaikki alle 55 vuotiaat naiset ovat HUORIA! Muuten, perhoskoira saa myös kyytiä! Naiset ovat uskottomia hutsuja!
 
Hei hullu, ai sulla joku ketä hakata! Eipä olis uskonu.
Toivottavasti tukehdut aattona lanttulaatikkoon ja perhoskoira raiskaa sut perseeseen!! -KIPEE OOT
 
Olli,olli..(huomaa kuinka kirjaimetkin pienenee) sinisestä pilleripurkistakin pitää ottaa.Jos pelkkiä punasia ottaa,niin tässä on tulos.Ota koko viikon satsi varoiks kerrallaan takautuvasti.
 
Joo. Ennenhän sanottiin, että naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä.

Uudempi versio kuuluu tänä päivänä ""Mikäli nainen astuu askelaankaan sivuun hellan ja makkarin väliseltä polulta, niin hän on täysin eksyksissä"".

Hanki sille siveysvyö, niin eipähän pääse naiskentelemaan siellä sun täällä ja milloinka huvittaa, tai panettaa.
Eläinnaarailla on kiima-aika kerran vuodessa, mutta ihmisnaarailla vähän useammin ja ihmisnaaraselukoilla aina.
 
Kyllä menit helppoon! Minulla ei ole anoppia,akkaa eikä koiraa! Eikä tule olemaan! Piruuttani laitoin tarinaa tulemaan, niin eikö vain löytynyt yksi idiootti joka meni ottamaan todesta. Olen onnellinen sinkku ja vapauttani en myy!!! Opettele muuten kirjoittamaan ennekuin alat kirjoittamaan näille palstoille!
 
Perheväkivalta ei todellakaan ole mikään leikin asia. Ei moisia juttuja kuulu laittaa iha vaan huvikseen minnekään ihmisten ilmoille esille. Ja sellaiset ihmiset jotka oikeasti vaimoaan tai miestään,ovat sairaita,ja kuuluisivat hoitoon. Eläinten pahoinpitely on myös rangaistava teko. Miksi hakata jotain mikä ei osaa pysty älyä puolustautua?
 
ei naurata, nimittäin ukkoni hakkasi ja nyt huomenna menen tekemään rikosilmoituksen pahoinpitelyistä, koska ne ei vanhene... koskaan...
Siinähän ukko saa nyt kärsiä... nyt on minun vuoro nauttia...
toivon että saa luuseri linnaa...
 
Ei minusta tuommosesa järkeä oo. Ite saan mieheltä säännöllisesti selkään, ja minusta tää on hyvä systeemi. Eilen viimeksi se anto remmiä persuksille, ja jouduin sen jälkeen ottaan suihin, mutta ei se musta pahaa tehny; oon kai mä aika häijy sille ollu. Siitä tykkäsin huonoa, kun se viime viikolla hajetti pihalta piiskan, vaikka sisko oli kylässä. Ei sentään antanu sitä siskon nähden, käski viijä kamariin, ja sano illalla piiskaavansa. Ja illalla se ottiki sylliin ja piiskas perusteellisesti. Mihinkään en päässy vaikka kuinka rimpuilin ja tappelin. Jotenki se kiihottaaki, vaikka käyhän se saatanan kipiää. Jälkeenpäin aina nussiotaan ku elukat....
 

Yhteistyössä