perhesiteet-sarja

maikkarilla tiistaisin klo 20

(Brothers & Sisters)
Menestyssarjojen tähdet lyövät hynttyyt yhteen: Ally McBealin Calista Flockhart, Forrest Gumpin Sally Field, Mullan alla Rachel Griffiths, Everwoodin Emily VanCamp, West Wingin Rob Lowe, Rooman seriffin Tom Skerrit, Paon Patricia Wettig...! Kiehtova uutuusdraama Walkerin perheestä, jossa myötäeletään perheen viiden hyvin erilaisen sisaruksen arkea - sisarusten, jotka ovat vanhempiansa antaman kasvatuksen ja täydellisen roolimallin vankeja.

Tuotanto: Buena Vista International.
 

http://koti.mbnet.fi/seuraaja/perhe/

täältä pitäis lyhyesti löytyy jotain sarjaan ja henkilöihin liittyviä juttuja ja tosiaankin dvd-boxia mainostettiin muistaakseni anttilan mainoksessa
mut tosiaankin mie oon ihan koukussa, sarja jossa todellakin sattuu ja tapahtuu, monet kerrat on tullut naurettua ääneen kommelluksille ja esittäjät on "tehty" tosi sanavalmiiksi.
Silmänruokaakin mukavasti!! Kannattaa vielä kokeilla jos pääsisi jyvälle, ei musta mitenkään hankala juoni...
 
Nonniin, katsottu on ja varmaan katson ensi viikollakin. Pitäähän se nähdä miten niille kaksosille käy, syntyvätkö niin paljon etuajassa... Ihan mukava sarja, juuri sellainen viihdyttävä ja helposti katsottava ihmissuhdekoukerosoppa. Ja olihan tuolla paljon tuttuja kasvoja, kuten esim "30 ja risat"-tähti, esitti sitä Hollya, nyk. 50+, oli puhetta vähän aikaa sitten tällä palstallakin. Miesväki oli mun makuun liian suloposkista, liikaa toinen toisensa näköistä. Itse olisin kaivannut sellaista rosoisempaa ja rentumpaa miestä sekaan, sellaista edusti vissiin se "pettäjä-aviomies". Mulla ei ollutkaan dr housen lisäksi muuta sarjaa mitä katson ja kun se nyt loppui, voin hyvin alkaa seurata tätä. Klo 21 olis kyllä parempi esitysaika.
 
hyvin kirjoitettu, ihmissuhdekoukerosoppa :D mut sitähän se on.
sarjassa muuten vierailee aika-ajoin "tuttuja" sulhas ym. kandidaatteja kuten jo menneissä jaksoissa on ollut mm. sinkkuelämää sarjasta "samanthan partneri" ja everwood-sarjan tohtori, se komea =)

Niin, ja kyllä mulle passais ulkoisen olemuksen puolesta toi senaattori :p
 

Yhteistyössä