ja heti alkuun haluisin sanoa että en halua komentteja tyyliin "mitäs opetitte lapsenne nukumaan vieressä"
eli siis meillä 3 vuotias tyttö ja toinen lapsi tulossa jouluna. tyttö on nukkunut koko elämänsä meidän välissä (ja tää on musta pelkästään positiivistä, ne jotka on muuta mieltä ei tarvitse ilmottautua) mutta nyt kun tää kakkonen syntyy niin me ei varmaan enää nelistään mahduta siihen parisänkyyn
Ollaan nyt viikko nukutettu tyttöä omassa sängyssä ja oikeen hienosti on mennyt. Nukkuu aina ainakin aamuyöhön asti omassaan ja huutaa sieltä sitten mua tai isäänsä hakemaan viereen. Mutta mitäs sitten kun tää toka syntyy ja mä koin niin helpoks sen vieressä nukuttamisen ja imettämisen yhdistämisen kun tää eka oli pieni. Mutta eihän me voida tehdä niin että vanhmepi joutuu omaan sänkyyn jotta tää uus tulokas pääsee viereen?!? vaan kummatkin täytyy sitten varmaan nukuttaa omaan sänkyyn yhteiseen huoneeseensa. Kuinka muut äidit on jaksanut sitä syöttämis rumbaa jos pitää mennä toiseen huoneeseen,s yöttää mahdollisesti siellä ja laittaa vauva takas nukkumaan ja sitten mennä vasta itse nukkumaan...
eli siis meillä 3 vuotias tyttö ja toinen lapsi tulossa jouluna. tyttö on nukkunut koko elämänsä meidän välissä (ja tää on musta pelkästään positiivistä, ne jotka on muuta mieltä ei tarvitse ilmottautua) mutta nyt kun tää kakkonen syntyy niin me ei varmaan enää nelistään mahduta siihen parisänkyyn