Missähän sitä sitten nukkus ku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MinäÄiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MinäÄiti

Vieras
Lupasin 5vuotiaalle pojalle et saa mennä isän viereen nukkuun ku pelotti. Käytin poikaa äsken pissalla niin varmisti et saanko mä varmasti mennä takas isän viereen...en raskinu kieltää poikaa.
Nyt hoksasin et missä mä ite vauvan kans sitten nukun ku ei nahsuta enään parisänkyyn....

Ja jotenki en halua poikaakaan viedä omaan sänkyyn vai vinekö?!

Miten tää tuntuu niin hankalalta...

Jos vaikka vauva nukkus vaunuissa ja mä sohvalla,mut miten mä sit imetän ku oon tottunu nostaan vauvan kainaloon syömään ja sohvalla en uskalla jos nukahan ku on niin kapea...

Sohvalle vain vauvan kanssa, jos patjaa ei löydy talosta. Menet ite reunapaikalle ja tälläät jotain viereen, ettet kierähdä alas.

Erityishuomio on 5-vuotiaalle tärkeää nyt kun teillä on vauvakin. Kiva kun annoit mennä isän viereen.

Onko teillä nojatuolia sohvan lisäksi.
Mitä jos laittaisit nojatuolin sohvan viereen niin, että se osa mistä yleensä tulee jalat ulos :) tulee sohvaa vasten ja nojatuolin käsinojat sivuilla. Vauva nukkuisi sitten siinä jatkopalassa ja sinä sohvalla vieressä.

Tai vauva vaununkopassa sohvan viereen ja nostat sieltä yöllä kun tarvii imettää.

Mutta ei kannata herättää poikaa. Antaa pienen nukkua kun tuntee olonsa turvalliseksi isän kanssa

:) Mä jonku kikkakolmosen keksin.
Tai sit änkeen sinne miehen toisellepuolelle ja vauvan omaan sänkyyn ja syötän istualtaan..toivottavasti en sit nukaha istualteen...

Ja pidetään peukkuja et poika ei pissaa meidän sänkyyn ku siinä ei ole suojaa. Tahtoo kastella öisin.Reppana.

Yhteistyössä