Perheneuvola avuksi parisuhdeongelmiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Onko joku käynyt ja oliko apua, millainen tilanne oli parisuhteessa?

Itse en nää enää muuta ratkaisua kuin perheneuvola tai ero.
Olen yrittnyt puhua miehen kanssa mutta ei siitä tule mitään.
Ei puhu, kuuntelee vain.

Ihan hyvä juttu se on. kyllä siellä tulee molemmin puolin puhuttua. Ei se hiljaisempikaan osapuoli jaksa siellä kauaa tuppisuuna istua kun toinen pui omaanäkökantaansa asioihin, pakko puolustautua välillä. :D

perheneuvola on hyvä paikka keskustella.me oltaisiin erottu ilman sitä.mies on sanonut että jos vielä tulee kriisi niin sinne vaan ja jos ei auta niin sitten ero.mut heti ei luovuteta

Käytiin vuosi sitten viimeisenä oljenkortena siellä.
Ongelmana oli ettei mies puhunut, mutta siellä sitten osallistui. Käytiin useampia kertoja ja lopulta päädyttiin että parempi erota. Sitten kun alettiin puhua siitä miten ero käytännössä menee, lapsen tapaamiset ym. niin meni niin herkäksi että itkua väännettiin. Yhdessä ollaan yhä ja nykyään osataan puhua enemmän keskenämme ongelmistamme.

Meillä viimeinen etappi oli perheneuvola.Ero oli todella lähellä.Alkuun oli takkuista käydä,mutta sitten vaan alkoi asiat loksahdella paikoilleen ja kummallekin meistä tuli paljon mietittävää omien toimintatapojen suhteen ja niiden muuttamiseen.Koko kevät käytiin ja yhdessä siis ollaan.Joka päivä on opettelemista uusien juttujen kanssa,jotta vanhaan ps...kaan ei päädyttäisi takaisin.Mies on tsempannut tod.paljon,josta olen eri iloinen.Yhdessä 7 vuotta 1 lapsi

Yhteistyössä