Perheitä missä ei syödä kasviksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvin kirjoitettu!!!

Tätä voisi oikeasti monet miettiä, etenkin kun vanhemmat ovat vastuussa siitä mitä lapset pistävät suuhunsa ja vanhempien on syytä pysyä maisemissa terveenä, lapset tarvitsevat meitä!

Oikeasti suht kurjaa, kun useammassa tutkimuksessa on todettu, että makkara aiheuttaa masennusta ja että ilman kasviksista saatavaa foolihappoa tai mitä milloinkin ei vaan voi elää täysipainoista elämää ja silti jengi vaan mättää jotain paskaruokaa kitaansa. Ja sit haetaan saikkua ja syödään lisääroaskaruokaa eikä jakseta enää edes liikkua ja sit lopputulos on sama mikä mun edesmenneellä makkara/olutruokavaliokaverilla.

-Kuollut. Ja mitä ilmeisemmin oman käden kautta.

Sitä ei toivoisi omalle lapselleen.

Mut sekin äiti elää yhä!

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Eipä mitään Ajattelinkin, että ehkä luit nopeasti ja tulkitsit väärin, itsellekin on käynyt niin.

Juu, olen aivan samaa mieltä kanssasi ja näinhän se on. Siks just se Kapenkin ohjelma on hyvä, toivottavasti mahdollisimman moni ammentaa siitä.

Itse rakastan ruoanlaittoa (no en ehkä jokaisena kiireisenä arkipäivänä..) ja käytän paljon kasviksia, meillä paljon kasvisruokia ja tytär kasvissyöjä ja kokemusta on kertynyt. Silti saan tuostakin ohjelmasta aina jotakin vinkkejä ja insipiraatiota

Kape on kyllä symppis.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Oikeasti suht kurjaa, kun useammassa tutkimuksessa on todettu, että makkara aiheuttaa masennusta ja että ilman kasviksista saatavaa foolihappoa tai mitä milloinkin ei vaan voi elää täysipainoista elämää ja silti jengi vaan mättää jotain paskaruokaa kitaansa. Ja sit haetaan saikkua ja syödään lisääroaskaruokaa eikä jakseta enää edes liikkua ja sit lopputulos on sama mikä mun edesmenneellä makkara/olutruokavaliokaverilla.

Mut sekin äiti elää yhä!
Hui kamala!:(
Kun pienestä asti on järkevä ruokavalio niin kyllä siinä saa ihme tapahtua jos yhtäkkiä aikuisena ruokavalio muuttuu tyyliin pelkäks makkaraks.
Eli vanhemmat todellakin ovat vastuussa ja vaikuttavat valinnoillaan pitkälle lapsen elämään!

Mut sekin äiti elää yhä!

Surullista :(

Hui kamala!
Kun pienestä asti on järkevä ruokavalio niin kyllä siinä saa ihme tapahtua jos yhtäkkiä aikuisena ruokavalio muuttuu tyyliin pelkäks makkaraks.
Eli vanhemmat todellakin ovat vastuussa ja vaikuttavat valinnoillaan pitkälle lapsen elämään!

Ja jo koulussa pitäisi kertoa, sen sijaan että urputetaan painosta, että ilman tiettyjä ravintoaineita ei vaan elä.

Kovempaa kuvamateriaalia kehiin. Keripukki ja d-vitamiininpuuteen aiheutama länkisäärisyys. Kaikki mitä ikinä keksivät.

• Tykkää
Reactions: m1es ja Lispetti
Eivät kasvis- ja liharuoat ole toistensa vastakohta vaan toistensa täydentäjiä. Ihminen on sekasyöjä.
Se, mitä kannattaa vastustaa, on Rättistyylinen pikaruoka, mauttomat teolliset einekset ja sokereita/hiilareita täyteen tupattu roska - tähän kuuluvat myös "kevyt"tuotteet.

Miksi muuten lähes kaikissa ruokajutuissa kategorian liha alle laitetaan mikä tahansa eläinperäinen, esim. halvimmista rippeistä tehdyt kumipullat tai nitraattimakkara. Samalla logiikalla Pringles-lastut, sipulirenkaat tai juustosuikorot ovat kasviksia.

"kasviksia"
57-577606_fat-skinny-sweet-potato-fries-and-onion-rings.png

Uusimmat

Yhteistyössä