Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eilen, 23:44
vas (vierailija)
Alkuperäinen kirjoittaja vas:Meidän perheelle sanottiin aikoinaan sosiaalitoimesta, että 15 vuotias on "laillisesti" kykenevä huolehtimaan pienemmistään.
Mihinkäs se ap vallan ketjusta lähti...
Tämä taisi olla vika kirjoitus.
eihän tuo edes ole APn kirjoitus. Lähti ketjusta jo ennen.
Jos olet kuulolla AP niin mitä mietit?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei tuo nykyisellään pahalta kuulosta, mutta 2 vuotta sitten en olisi jättänyt 1 vuotiasta 10 vuotiaan vahdittavaksi...
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Tulee jotenkin surullinen olo, kun tietää, että ap:sta tuskin olisi kukaan tehnyt ilmoitusta, jos ap olisi lähtenyt lenkeilleen ja jättänyt lapset kotiin, kun mies on töissä..
Alkuperäinen kirjoittaja 35v. äiti:Miettikää sitä pelon tunnetta, joka lapsella on pimenevinä syysiltoina olla yksin hereillä, vastuussa pienemmistään. Jotakin muuta on keksittävä, tuo ei ole oikein!
Alkuperäinen kirjoittaja tsemppiä!:tällä hetkellä, kun esikoinen on 12-vuotias ja pienin 3v, tilanne ei kuulosta pahalta kun puhelimet molemmilla, porukka nukkuu jne.
Mutta silloin 2 vuotta sitten... sitä en ehkä kertoisi sossutäteille kun tulevat käymään. Vaikka lapset sun nähdäksesi pärjäsivät tuolloinkin lenkkisi ajan ja nukkuivat, ulkopuolisen silmissä se voi tuntua kamalalta kun eivät todellisuudessa tilanteesta voi olla varmoja eivätkä ole nähneet ettei siitä mitään vaaraa/haitaa ole ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eiköhän 12v osaa huolehtia pienemmistään kun toiset 12v osaavat jo käydä kaupungilla iltaisin kaljaa juoden ja tupakkaa polttaen.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:12-vuotias on liian nuori tuohon puuhaan....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tsemppiä!:tällä hetkellä, kun esikoinen on 12-vuotias ja pienin 3v, tilanne ei kuulosta pahalta kun puhelimet molemmilla, porukka nukkuu jne.
Mutta silloin 2 vuotta sitten... sitä en ehkä kertoisi sossutäteille kun tulevat käymään. Vaikka lapset sun nähdäksesi pärjäsivät tuolloinkin lenkkisi ajan ja nukkuivat, ulkopuolisen silmissä se voi tuntua kamalalta kun eivät todellisuudessa tilanteesta voi olla varmoja eivätkä ole nähneet ettei siitä mitään vaaraa/haitaa ole ollut.
Ilmoituksen tekijä on tuonkin voinut sanoa jos siis siitä jo silloin tiennyt.
Alkuperäinen kirjoittaja piina:Mun mielestä ei, jos itse on lähellä ja pystyy saapumaan pian tarvittaessa.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:12-vuotias on liian nuori tuohon puuhaan....
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Tulee jotenkin surullinen olo, kun tietää, että ap:sta tuskin olisi kukaan tehnyt ilmoitusta, jos ap olisi lähtenyt lenkeilleen ja jättänyt lapset kotiin, kun mies on töissä..
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei tuo nykyisellään pahalta kuulosta, mutta 2 vuotta sitten en olisi jättänyt 1 vuotiasta 10 vuotiaan vahdittavaksi...
Tätä mun täytyy peesata. Nyt ei enää kuulosta "pahalta" mutta toi kaks vuotta sitten ollut tilanne kyllä kuulostaa..
Alkuperäinen kirjoittaja -:Itse hoidin 12v:nä ystäväperheen lapsia joita oli neljä ja olivat iältään: 1v, 4v, 6v ja 8v. Eli periaatteessa hoidettavia vain nuo kaksi pienintä. Minusta se oli mukavaa, ku pääsi hoitamaan muutamaa euroa vastaan toisten lapsia mutta kotona omien sisarusten vahtiminen tuntui todella raskaalta. Meillä minä vastasin liikaa pienemmistä sisaruksistani (en edes noin paljon kuin ap:n lapsi) ja sossu puuttui asiaan ja saimme tukiperheen. 12v:n kuuluu saada olla vielä lapsi. Nyt odotan omaa esikoistani ja kun hän syntyy on siskoni 12v. ikimaailmassa en lastani jättäisi noin nuorelle. Haluan lasten hoitajan olevan ainakin yli 15v - silloin hänellä on vastuuta itselläänkin jo. Sitä nuoremmilta sitä ei voi edes olettaa.
Alkuperäinen kirjoittaja jutun alottaja:Kompasin tämän muualta ja en liity tähän mitenkään
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei tuo nykyisellään pahalta kuulosta, mutta 2 vuotta sitten en olisi jättänyt 1 vuotiasta 10 vuotiaan vahdittavaksi...
Tätä mun täytyy peesata. Nyt ei enää kuulosta "pahalta" mutta toi kaks vuotta sitten ollut tilanne kyllä kuulostaa..
Tähän kyllä vaikuttaa sekin että onko ap lenkkeillyt miten kaukana kotoota.
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Oikeesti, mun kaverista oli joku tehny ls-ilmoituksen ku jätti lapsen yöksi yksin kotiin ku ite oli yövuorossa töissä. Lapsella ikää 15 vuotta.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja piina:Mun mielestä ei, jos itse on lähellä ja pystyy saapumaan pian tarvittaessa.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:12-vuotias on liian nuori tuohon puuhaan....
Vaan onko ap lähellä, jos kotimatkaan menee hölkätenkin 20 minsaa?
Lisäksi tuo toistuu JOKA ilta, jo 2 v ajan...Aika iso vastuu kannettavaksi lapselle; ikäänkuin hän olisi perheen toinen vanhempi, vaikka ei ole vielä edes teini-iässä.