Perheenäidin paras hetki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jippii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jippii

Vieras
Aah, mies ja lapset lähtivät kyläilemään. Meillä on koti vasta siivottu, olen saanut syödä rauhassa, käydä vessassa rauhassa ja nyt saan olla netissä hetken, rauhassa :))

mulla mies pellolla, lapsi naapurissa ja tätä ns. omaa aikaa alkaa olla ihan liikaa jo....päivittäistä et olen yksin kotosalla pojan ollessa koulussa ja miehen töissä, tylsää! Nauti nyt oikein kunnolla, kuppi kahvia ja löhöasento telkun ääreen:)

Koska meillä ei ole koskaan sellaista kertaa vielä nähty, että olisin kotona ihan yksikseni enemmän kuin ehkä pienen hetken; on tämän äidin paras hetki silloin kun lentokone nousee ilmaan ja saa lähteä reissuun ja nauttia siitä. Meillä siis otan nuo omat ajat sillä, että lähden viikonlopuksi aina joka toinen kuukausi toiseen maahan kaverin luokse, viettämään tyttöjen viikonloppua, mihin kuuluu elämästä nauttiminen! Ja rentoutunut perheenäiti palaa iloisena kotiin!

Alkuperäinen kirjoittaja :
Kakallako kävit? Juu, ois se ruhtinaallista joskus keretä kunnolla istuntoa pitämään ja lukea päivän (kuukauden) lehdet siinä samalla... :D

no en tällä kertaa, jos se kiinnostaa :D
Mutta että siellä istuu yksin, eikä tarvitse vahdata samalla taaperoa joka kaivaa joka laatikon ja kaapin sisällön siihen lattialle... hetken rauha :)

Alkuperäinen kirjoittaja v:
mulla mies pellolla, lapsi naapurissa ja tätä ns. omaa aikaa alkaa olla ihan liikaa jo....päivittäistä et olen yksin kotosalla pojan ollessa koulussa ja miehen töissä, tylsää! Nauti nyt oikein kunnolla, kuppi kahvia ja löhöasento telkun ääreen:)

tämä seuraavaksi listallani :) siis kaffe ja telkku

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koska meillä ei ole koskaan sellaista kertaa vielä nähty, että olisin kotona ihan yksikseni enemmän kuin ehkä pienen hetken; on tämän äidin paras hetki silloin kun lentokone nousee ilmaan ja saa lähteä reissuun ja nauttia siitä. Meillä siis otan nuo omat ajat sillä, että lähden viikonlopuksi aina joka toinen kuukausi toiseen maahan kaverin luokse, viettämään tyttöjen viikonloppua, mihin kuuluu elämästä nauttiminen! Ja rentoutunut perheenäiti palaa iloisena kotiin!

vau, hmm.. pitää alkaa miettiin miten mäkin pääsisin.. ulkomaille, se ois aika bueno :)

Alkuperäinen kirjoittaja jippii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

vau, hmm.. pitää alkaa miettiin miten mäkin pääsisin.. ulkomaille, se ois aika bueno :)

Eihän sen tarvitse välttämättä ulkomaille asti olla. Minulla nyt paras ystävä asuu niin, että halvalla lentää hänen luokseen. Ja se on hyväksi havaittu keino saada todellakin sitä omaa aikaa. Koska välimatka auttaa kummasti! :D
Mutta toki, lomailuhan virkistää aina!

Yhteistyössä