Mulle tulee kauhee siivousvimma aina just ennen ku alkaa. Eli nyt on puhdas ja siisti koti
Ja väsynyt olo! Ihanaa ku kauneus&terveys tuli tänään ni illalla ku lapset nukkuu ni voi rauhassa lukee lehtee sängyssä, aah :heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Jaanuska mikä sulla oikeen sit on?
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Jaanuska mikä sulla oikeen sit on?
Oon jo viikon potenut ns. mahatauti, kuume, pääsärky, lihassärky, oksennustautia, ja otettii myös verikokeet ne on ihan ok, ei mitään, nyt päivällä sitten soitettiin yrittäjien liiton toimistosta ja kyseltiin.. yli 80 yrittäjää sairastunut viime tiistain yrittäjien iltakoulusta + perheet ja meikäläinen ol siellä miehen kans mut mies ei oo kipeä mut mie ja poika. Miulla on kestäny jo viikon, laihtunu jo 4 kiloa ja sen huomaa. Ruoka ei maistu, ei pysy sisällä, ei ees vatsa kurise.. :/ Selittivät että ekana luulivat sitä ruoka myrkytykseksi mut onkin paha norovirus. joillakin kestää pari päivää ja joillaki voi mennä yli viikon ennen ku on kunnossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Jaanuska mikä sulla oikeen sit on?
Oon jo viikon potenut ns. mahatauti, kuume, pääsärky, lihassärky, oksennustautia, ja otettii myös verikokeet ne on ihan ok, ei mitään, nyt päivällä sitten soitettiin yrittäjien liiton toimistosta ja kyseltiin.. yli 80 yrittäjää sairastunut viime tiistain yrittäjien iltakoulusta + perheet ja meikäläinen ol siellä miehen kans mut mies ei oo kipeä mut mie ja poika. Miulla on kestäny jo viikon, laihtunu jo 4 kiloa ja sen huomaa. Ruoka ei maistu, ei pysy sisällä, ei ees vatsa kurise.. :/ Selittivät että ekana luulivat sitä ruoka myrkytykseksi mut onkin paha norovirus. joillakin kestää pari päivää ja joillaki voi mennä yli viikon ennen ku on kunnossa.
Onpa inhottavaa :/ Toivottavasti paranet pian!