vitsi tää on niin tätä et ei oo tosi

JääPrinsessa

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
1 051
0
36
kerroin aiemmin täs illalla et sain lapset hoitoon mummulle,hän sit päätti yhtäkkiä vaan ottaa ne ja mä en keksinyt mitää tekemistä,tai siis kukaan ei viittinyt lähtee mun kans sit baariin ku kaikilla on joku koti-ilta tms muu syy tänään. mieskin meni töihin 20.00-00.00 ja aattelin sit ottaa neuvosta vaarin ku täl niin kovasti ehdotettiin et vietä rauhallinen koti-ilta ja menin sit lenkille ja kipasin ärrän kautta hakemas pari siideriä,sovittii jo miehen kans et odotan et hän tulee kotiin ja otin sillekki pari pulloa nyt sit yks kaveri soittikin et ne ois lähös pikkujouluista jatkoille et lähenkö mukaan,tietty ku oon juonut jo pari et joutusin menee taxilla ja sit olin luvannut miehelle et nähää tänää ja saadaa ihan rauhassa olla :p nyt en sit tiedä mitä pitäs tehdä toisaalta saattaa olla et mies suuttuu ku ehdin jo lupaa (siis ollaa seurusteltu vasta 4kk) ni ei olla viä sil tasol et voisin vaan mennä :D eri siis jos oltas oltu 10vuotta yhdes ja asuttas vakituisesti saman katon alla jne..

No näetk sä paljon sitä miestä?
Mulle kelpais kumpi vaan tällä hetkellä, joku ihana mies joka pussais puhki tai sitten kunnon bile-ilta loistavassa seurassa :flower:

Yhteistyössä