Peräpukamat - te joilla kokemusta- apua!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei kivaa ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei kivaa ei

Vieras
Mulla on aiemminkin ollut vaivana peräpukamat ja kerran leikattu.
Nyt ilmestyi taas :(
Ulkopuolella ja kipeä. Ostin apteekista sitä rasvaa niihin, mutta kysyisinkin

Voiko mennä ohi vaan tuolla rasvalla, ettei tartte leikata?
Ja miten nopsaan tuo auttaa?

Kiitos!!!
 
Mulla oli jo ennen raskautta, hirtettiin, mutta raskauden aikana uusivat ja taas hirtettiin, nyt pysyneet jo 2 vuotta poissa. Joskus meinaa pakotella niinku ois taas tulossa, mutta rasvaus (scheriproct) ja lepoa niin päivässä helpottaa.
Ensiavuksi kipuun on parasta Emla ja sinkkihaude.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hirtetty:
Mulla oli jo ennen raskautta, hirtettiin, mutta raskauden aikana uusivat ja taas hirtettiin, nyt pysyneet jo 2 vuotta poissa. Joskus meinaa pakotella niinku ois taas tulossa, mutta rasvaus (scheriproct) ja lepoa niin päivässä helpottaa.
Ensiavuksi kipuun on parasta Emla ja sinkkihaude.

Lepoa???? sain tuota samaa rasvaa ostettua, ja nyt odotankin että toiv. auttaa.
Miten toi hirttäminen tapahtuu? Missä tekivät? kauanko menee? Mulla kun leikattiin niin meni sairaalassa aamusta iltaan, ois pitänyt yöksikin jäädä, mutten jääny.
 
Mulla ei ole 2 viikon apteekin itsehoitotuotteilla lähtenyt pois, pari trombosoitunutta leikattiin ja pienemmät jätettiin vielä ''paikoilleen'' mutta nekin poistetaan ensi viikolla kun eivät taltu noilla rasvoilla.
 
Lepoa, eli pötköttelyä: ei misään nimessä istuillaan!
Hirttäminen on nopea, kivuton tapahtuma päiväkirurgisella polilla, oisko ite tapahtumaan menny 2 minuuttia max (hirtettiin 2 erillistä pukamaa). Samantien pääsee pois mutta kipulääkkeitä ja lepoa kannattaa suosia ekat vuorokauvet, parissa päivässä täysin kunnossa.
Hirttää voi vain sisäisiä pukamia, ulkoiset aina leikataan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lisätietoa:
Lepoa, eli pötköttelyä: ei misään nimessä istuillaan!
Hirttäminen on nopea, kivuton tapahtuma päiväkirurgisella polilla, oisko ite tapahtumaan menny 2 minuuttia max (hirtettiin 2 erillistä pukamaa). Samantien pääsee pois mutta kipulääkkeitä ja lepoa kannattaa suosia ekat vuorokauvet, parissa päivässä täysin kunnossa.
Hirttää voi vain sisäisiä pukamia, ulkoiset aina leikataan.

ja mulla just ulkoiset :(
 
Rasvauksen jälkeen kannattaa yrittää "työntää" pukama takaisin p-reikään, nopeuttaa paranemista ja vähentää kipua kun sen saa "siellä" olemaan
 

Similar threads

Yhteistyössä