E
ei kivaa ei
Vieras
Mulla on aiemminkin ollut vaivana peräpukamat ja kerran leikattu.
Nyt ilmestyi taas
Ulkopuolella ja kipeä. Ostin apteekista sitä rasvaa niihin, mutta kysyisinkin
Voiko mennä ohi vaan tuolla rasvalla, ettei tartte leikata?
Ja miten nopsaan tuo auttaa?
Kiitos!!!
Nyt ilmestyi taas
Ulkopuolella ja kipeä. Ostin apteekista sitä rasvaa niihin, mutta kysyisinkin
Voiko mennä ohi vaan tuolla rasvalla, ettei tartte leikata?
Ja miten nopsaan tuo auttaa?
Kiitos!!!