jos vauva pysyy loppuun asti perätilassa niin leikataanko? tai siis en halua perätilavauvaa synnyttää, vaan haluan sitten sektion. tuleeko se automaattisesti vai voiko ne "pakottaa" alatiesynnytykseen?
Miksi pelkäät perätilaa? Otapa asiasta selvää. Ei se niin paha ole kuin mitä puhutaan. Ja muuten olin itsee päättnyt etten varmasti synnytä vauvaa alakautta jos se on jossain ns. väärässä tarjonnassa. No siiten kun menin synnyttämään en edes saanut tietää vauvan tulevan kasvot edellä. Siinä vain synnytin ja myöhemmin kerrottiiin. Onneksi eivät kertoneet. Hyvin meni synnytys ja lapsikin selvis loistavasti. Tiedä kuin paljon kauemmin ois sektiosta toipuminen kestänyt.Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2004 klo 14:16 mietteliäs kirjoitti:jos vauva pysyy loppuun asti perätilassa niin leikataanko? tai siis en halua perätilavauvaa synnyttää, vaan haluan sitten sektion. tuleeko se automaattisesti vai voiko ne "pakottaa" alatiesynnytykseen?
Täytyy tässä kysäistä että ilm. tarkoitat että yli nelikiloista perätilassa olevaa ei yleensä alateitse synnytetä. Nimittäin normaalitarjonnassa oleva yli nelikiloinen tulee kyllä ulos siinä missä muutkin.Alkuperäinen kirjoittaja 26.12.2004 klo 13:37 pallomaha kirjoitti:Ja onneksi siihen päädyttiin, sillä vauva olikin 4,335 kg (yli nelikiloisia ei alateitse yleensä synnytetä) .Tuskin olisin saanut sitä punnerrettua itse ulos.
Juu, ihan oikein tarkennettu. Tottahan yli nelikiloisia rt lapsia alateitse pukataan maailmaan. Perätila sitten toinen juttu!Alkuperäinen kirjoittaja 27.12.2004 klo 13:46 mimma kirjoitti:\Täytyy tässä kysäistä että ilm. tarkoitat että yli nelikiloista perätilassa olevaa ei yleensä alateitse synnytetä. Nimittäin normaalitarjonnassa oleva yli nelikiloinen tulee kyllä ulos siinä missä muutkin.Alkuperäinen kirjoittaja 26.12.2004 klo 13:37 pallomaha kirjoitti:Ja onneksi siihen päädyttiin, sillä vauva olikin 4,335 kg (yli nelikiloisia ei alateitse yleensä synnytetä) .Tuskin olisin saanut sitä punnerrettua itse ulos.