A
Anita
Vieras
Minä haluan tässä vaiheessa näin virtuaalisesti,mutta eihän sitä koskaan tiedä tulevaisuudesta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Anita:Et kuule arvaakaan kuinka ihanaa se on,pitää olla mielikuvitusta.
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja Anita:Et kuule arvaakaan kuinka ihanaa se on,pitää olla mielikuvitusta.
No, jos sinulle pelkkä mielikuvitus riittää, niin ok. "Onnea vaan valitsemallasi tiellä!"
Alkuperäinen kirjoittaja Anita:Pitkästä aikaa, rupesi niin mukavalta tuntuun että haluttaisi harrastaa peppuseksiä jonkun ihanan miehen kanssa virtuaalisesti.
Olisiko avunantajaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Anita:Tekisitkö sen näin virtuaalisesti, hmmmm....haluan!!!!!!
nuolisin sun peppua kieltä pyörittäisin sun peppureiällä kääntäisin sut selälle nulisin klittaasi peukalon työntäisin peppuusi edestakaisin vetelisin .....Alkuperäinen kirjoittaja Anita:No hei! odotan jo kuumana mitä tekisit minulle!!!
nuolisin sun peppua kieltä pyörittäisin sun peppureiällä kääntäisin sut selälle nulisin klittaasi peukalon työntäisin peppuusi edestakaisin vetelisin .....Alkuperäinen kirjoittaja Anita:No hei! odotan jo kuumana mitä tekisit minulle!!!