Peppuseksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kyllä miehetkin tykkää siitä että heitä pannaan perseeseen siinä missä naisetkin. Kandee oikeesti kokeilla toisinkin päin. Mitä jos seuraava virtuaalisessionne olisikin sellainen? Kokeilkaa edes, älkää olko niin kaavoihin kangistuneita ja tylsiä.

Aah... Sä M-38 olet menossa saunaan jo edeltä. Kumarrut kiipeämään lauteille. Mä tartun sun kankkuihin takaapäin ja otan sun munan käteeni. Nuolen sun persereikää. Sun muna kohoaa selvästi. Työnnän kielen sisään. Kostutan sun tiukan reijän mun syljellä. Työnnän ensin sormen sisään samalla kun toisella kädellä runkkaan sun munaa. Sun peppu tuntuu ensin tosi tiukalle kun sulkija jännittyy. Pidän sormea paikallaan ja nuolen sun kankkuja samalla kun hyväilen kädellä sun munaa. Tunnen kuinka sulkija antaa periksi. Alan kutitella sun eturauhasta peräaukon kautta. Kuulen kuinka huokaiset nautinnosta. Kostutan sen löylykauhan varren myös syljelläni ja työnnän varovasti sun peppuun. Sä hätkähdät ensin. Taisi mennä sun peppuneitsyys. Pysäytän liikkeen hetkeksi.

Huomaan kuinka naapurin marjatta on tullut ovelle. Pyydän hänet mukaan. Nuolet hänen pilluaan samalla kun mä panen sua löylykauhalla perseeseen. Aah miten ihanaa. Marjatta alkaa nuolla mun pillua samalla kun mä työnnän löylykauhaa sun perseeseen. AAh, mä en kestä enää. Mä tuun. Sä kai tulit samalla. Sit me lähdetään marjatan kaa kaljalle.

Janne! Mä haluaisin sun kaltaisen miehen. Sellasen joka olis valmis panee naista perseeseen, mutta joka ei uskalla ottaa omaan perseeseensä dildoa tai strap-onia. Mä laittaisin sut käsiraudoilla kiinni ja levittäisin sun jalat jalkaraudoilla. Laittaisin sun perseeseen vaseliinia ja panisin sua oikeen kunnolla mun dildolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Anita:
Janne! Mä haluaisin sun kaltaisen miehen. Sellasen joka olis valmis panee naista perseeseen, mutta joka ei uskalla ottaa omaan perseeseensä dildoa tai strap-onia. Mä laittaisin sut käsiraudoilla kiinni ja levittäisin sun jalat jalkaraudoilla. Laittaisin sun perseeseen vaseliinia ja panisin sua oikeen kunnolla mun dildolla.

Lupaat vaan Anita....

Yhteistyössä