Peppi Lotta Kaarina vai Peppi Kaarina

• Viestiketjun aloittaja tytölle
  • Ensimmäinen viesti
tytölle
Kiitos :) Niin minäkin aattelin, sit vaan mietin onko liian peppi pitkätossu jos väliin tulee vielä se Lotta. Vaikka se on mielestäni ihan positiivinen mielleyhtymä!

"Katariina"
En vaan tajua että vaikka kuin jioku nimi kulkee suvussa niin miksi se pitää antaa lapselle jos nimi on muuten kamala. Mulla oli Kaarina niminen opettaja ja jo sillon ajattelin ettei voi kamalampaa nimeä olla olemassa.
Jos haluat jotain mikä kulkee tai ainakin ollut jollain suvussa niin kaiva sitä sukupuuta niin pitkälle että sieltä oikeasti löytyy nimi mistä tykkäät.

• Tykkää
Reactions: Julmis
tytölle
[QUOTE="Katariina";29942587]En vaan tajua että vaikka kuin jioku nimi kulkee suvussa niin miksi se pitää antaa lapselle jos nimi on muuten kamala. Mulla oli Kaarina niminen opettaja ja jo sillon ajattelin ettei voi kamalampaa nimeä olla olemassa.
Jos haluat jotain mikä kulkee tai ainakin ollut jollain suvussa niin kaiva sitä sukupuuta niin pitkälle että sieltä oikeasti löytyy nimi mistä tykkäät.[/QUOTE]

No mä kyllä myös tykkään siitä nimestä, onhan se mun omakin nimi :D mutta kiitos vaan. Katariina ei ole mun makuun yhtään niin kiva vaan vähän tylsä, mutta makuasioitahan nämä :) en koskaan laittaisi lapselle mitään nimeä, mistä en pidä, vaikka se kulkisikin suvussa.

Vierass
Alkuperäinen kirjoittaja tytölle;29942595:
No mä kyllä myös tykkään siitä nimestä, onhan se mun omakin nimi :D mutta kiitos vaan. Katariina ei ole mun makuun yhtään niin kiva vaan vähän tylsä, mutta makuasioitahan nämä :) en koskaan laittaisi lapselle mitään nimeä, mistä en pidä, vaikka se kulkisikin suvussa.
Minunkin nimeni on Kaarina eikä mitään valittamista. Sopii mainiosti toiseksi nimeksi.

[QUOTE="Katariina";29942587]En vaan tajua että vaikka kuin jioku nimi kulkee suvussa niin miksi se pitää antaa lapselle jos nimi on muuten kamala. Mulla oli Kaarina niminen opettaja ja jo sillon ajattelin ettei voi kamalampaa nimeä olla olemassa.[/QUOTE]

AP:n tuskin tarvii ottaa vieraan ihmisen traumoja huomioon nimeä valitessaan.

Nätti nimi kumminkin päin, itse jättäisin Lotan pois.

Yhteistyössä