Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Tämä menee nyt himpun ohi aiheen, mutta pitääkö tota proteiinijauhetta tosiaan.....
Eikö proteiinit saisi ihan syömällä oikeaa ruokaa jauheen sijaan?![]()
Ja enhän mä mitään aiheesta tiedä, siksi kysyn, mutta kun mä kannatan aina semmosta 'luonnollista'.
Siis vaikka maitorahkaa, munia, lihaa ja silleen. = proteiinia.
Mies vetää myös noita, mutta silti tarvitsee sen proteiininsa. En tiedä tarvitaanko sitä OIKEASTI kun mä en ole mikään tohtori, eikä nuo mömmöt mua voisi vähempää kiinnostaa. Mutta miehen mukaan niitä ihan oikeasti tarvitaan ja hän niistä jotain kyllä tietää. Paras ystävänsä kisaa kehonrakennuspuolella (tjtn.) joten eiköhän pojilla ole tuo asia lapasissa aika hyvin.
Ja homma tosiaan menee niin että mä en voi mun olemattomilla tiedoillani alkaa vastaan vänkkäämään. Ja uskon ton protskun muutoinkin ihan tarpeelliseksi koska niitä vetää kaikki tuntemani äijät, jotka rautaa nostaa (eikä kyse nyt ole mistään egomiehisä, vaan isäpuoleni käyttää moisia mömmöjä myös jne). En mä siis usko että ne kaikki voi olla ihan täysin väärässä.
En mä änkätäkseni kysynytkään...
Ja joku jo vastas että tarvitaan, halvemmaksi tulee jauhe kuin kilotolkulla mättää 'luonnollista' protskua
Eli oikealla tiellä!