Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en itseasiassa tiedä katsooko joku meidän vessan kaappiin, vieraat on yleensä siellä yksin.Ainakaan kukaan ei ole niin paljon penkonut että olisin pistänyt merkille.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en itseasiassa tiedä katsooko joku meidän vessan kaappiin, vieraat on yleensä siellä yksin.Ainakaan kukaan ei ole niin paljon penkonut että olisin pistänyt merkille.
Meillä napsahtaa saranat vessan kaapeissa kuuluvasti. Ei vaihdeta kuitenkaan kaappeja, koska ne on vielä ihan kauniit ja hyvät. Ja on kiva kuulla, kuka kaivaa kaappeja.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Annan ilmaisen vinkin... Laita marmorikuulia kaappiin ja kun sen avaa, ne rymisee sieltä laattalattialla, eikä kenellekään jää epäselväksi, mitä tapahtui. Ja vielä kun laitat vararullan vessapaperia näkysälle, niin sekään ei ole tekosyy kaivaa mitään.
Sama tyyppi enää ikinä pengo teidän kaappeja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en itseasiassa tiedä katsooko joku meidän vessan kaappiin, vieraat on yleensä siellä yksin.Ainakaan kukaan ei ole niin paljon penkonut että olisin pistänyt merkille.
Meillä napsahtaa saranat vessan kaapeissa kuuluvasti. Ei vaihdeta kuitenkaan kaappeja, koska ne on vielä ihan kauniit ja hyvät. Ja on kiva kuulla, kuka kaivaa kaappeja.![]()
Okei.Kysy pokkana seuraavalla kerralla oliko vessapaperi loppu.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Jos vessapaperirulla loppuu, etsin kaapista sen sijaan että huudan isännän/emännän pyyhkimään.
Anoppilassa pitää osata itsekin löytää ruokailuvälineet, jos tulee yllätysvierailulle ja haluaa ruuanjämiä testata.