Mä varmaan alan muuten oikeasti käyttään tuota marmorikuula juttua meidän yhteen kaappiin kun tarkemmin ajattelee (kiitos vinkistä ) jää sitten loputkin kaappien kaivelijat kiinni et tervetuloa vaan meille kaiveleen kaappeja 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:oikeasti eikö täältä muka löydy ketää joka tätä tekee?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:oikeasti eikö täältä muka löydy ketää joka tätä tekee?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:oikeasti eikö täältä muka löydy ketää joka tätä tekee?![]()
No jos mää tekisin niin en kyllä täällä sitä tunnustais :xmas: Mut kyllä varmaan jokanen joka mut tuntee tietää etten mää tee kylässä mitään ilman eri käskyäEn kyllä sietäsi että mun kaapeja tongitaan, ei sen puoleen :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja LähiönViehkeinValas:Oho, oonks ainut penkoja :ashamed: Miehellä on yks sikahyvänäkönen mieskaveri ja kurkistelen sen kylppärin kaappiin.. Se tuoksuukin niiiin hyvälleOon kyl miehel tunnustanut et katsoin sen kaappiin, mut se vaan nauroi.
Kiva, mitäköhän se ihan oikeasti ajattelee..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja noh:No entäs jos sun vieraalla on vaikka yhtäkkiä menkat alkanu ja etsii jotain suojia?
En kyllä pengo, jos ei sitten tarvi jotain, kuten vessapaperia tms.
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Alkuperäinen kirjoittaja LähiönViehkeinValas:Oho, oonks ainut penkoja :ashamed: Miehellä on yks sikahyvänäkönen mieskaveri ja kurkistelen sen kylppärin kaappiin.. Se tuoksuukin niiiin hyvälleOon kyl miehel tunnustanut et katsoin sen kaappiin, mut se vaan nauroi.
Kiva, mitäköhän se ihan oikeasti ajattelee..![]()
jesh mä löysin semmosen ihmisenMikä siinä viehättää tai siis miksi ihmeessä sä sen kaappiin katsoit? Etsit jotain vai ihan uteliaisuutta vai mitä?
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Alkuperäinen kirjoittaja noh:No entäs jos sun vieraalla on vaikka yhtäkkiä menkat alkanu ja etsii jotain suojia?
En kyllä pengo, jos ei sitten tarvi jotain, kuten vessapaperia tms.
Mä jotenkin epäilen mutta kait ne kysys kun ne ei mitään suojia sieltä kaapista löytäny?
Alkuperäinen kirjoittaja LähiönViehkeinValas:Noku sillä on niin hyvä maku heterosinkkumieheks, kaikki viimisen päälle kaakeleita myöten. Armanin käsipyyhkeitä ja jotain ruskeeta kimaltavaa käsisaippuaa. Ja nuuhkin pikkasen sitä sen hajuvettä...
:ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Eiks harakat oo kaiken kimaltavan perään.. ja silleen...
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Jos ei vaikka kehtaa. Ovat vaikka häveliästä sorttia
Joo, kyllä muaki vituttas jos tietäsin, että vessan kaappejani tongittas. Ehkä siks, ku ne on monesti niin sekasin. Tosin, ihan sama kun en siitä kuitenkaan tiiä, niin voin kuvitella ettei kukaan niitä tongi. Ei ole tapana kuunnella mitä sieltä vessasta kuuluukaan, kun vieraani siellä on.
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Alkuperäinen kirjoittaja LähiönViehkeinValas:Noku sillä on niin hyvä maku heterosinkkumieheks, kaikki viimisen päälle kaakeleita myöten. Armanin käsipyyhkeitä ja jotain ruskeeta kimaltavaa käsisaippuaa. Ja nuuhkin pikkasen sitä sen hajuvettä...
kattelet sä ikinä muiden kun tän yhden kaappeja? Tosin mä en edelleenkään tiedä miks meidän kaappeja tutkitaan kun meillä ei mitenkään erityisen hienoa ole ellei sitten nuo etsi kans miehen partavettä nuuhkittavakseen, pitää varmaan kirjottaa tuonne kaappiin sisälle lappu et miehen partavedet on toises kaapis siinä vieres
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:No itse olen sellainen, et kurkkaan vessankaappeihin, jos se onnistuu helposti!![]()
Tämä on vaan hölmö tapa, ei oikeasti edes kiinnosta sen sisältö, koska se harvoin poikkeaa pahemmin toisesta...tyhmä tapa vain!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Alkuperäinen kirjoittaja LähiönViehkeinValas:Noku sillä on niin hyvä maku heterosinkkumieheks, kaikki viimisen päälle kaakeleita myöten. Armanin käsipyyhkeitä ja jotain ruskeeta kimaltavaa käsisaippuaa. Ja nuuhkin pikkasen sitä sen hajuvettä...
kattelet sä ikinä muiden kun tän yhden kaappeja? Tosin mä en edelleenkään tiedä miks meidän kaappeja tutkitaan kun meillä ei mitenkään erityisen hienoa ole ellei sitten nuo etsi kans miehen partavettä nuuhkittavakseen, pitää varmaan kirjottaa tuonne kaappiin sisälle lappu et miehen partavedet on toises kaapis siinä vieres
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:No itse olen sellainen, et kurkkaan vessankaappeihin, jos se onnistuu helposti!![]()
Tämä on vaan hölmö tapa, ei oikeasti edes kiinnosta sen sisältö, koska se harvoin poikkeaa pahemmin toisesta...tyhmä tapa vain!![]()
Aika jännä tapa, empä olis uskonut että sinne ihan vaan tavan vuoks vois katsoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LähiönViehkeinValas:No jaa, oon varmaan joskus kattelluMun likkakavereilla on meikit ja hajut aika näkösällä eikä paljon haittaa vaiks niitä lainaiskin. Ja äidin kh:n kaapit tunnen paremmin kuin se itse
![]()
Mut en tutki kenenkään vieraamman kaappeja, en mielelläni edes käy veskissä muuta ku kotona. Äärimmäisessä (pissa)hädässä. Siis muualla, mut ei edes huoltoasemalla kiitos
WHAAT?!
*muoks*
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kirjoita ennemminkin lappu WC:ssä on kameravalvonta =)
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:No, se johtuu varmaan siitä, et vessassa on yleensä tylsää...:ashamed: