Pelotttaaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jape"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jape"

Vieras
Oon homo, mua pelotttaaa etttä kaikki hylkäää mut. onko njykyaika homovastaista?
mun perhe rakastaa mua oisin mikä tahansa. vihaaatteko te homoja? sori ooon p'issäään XDDDD

en vihaa, vaikka aina joudunkin teidän kanssa riitoihin. on tullut vaikutelma, että minun pitäisi olla silleen tyttömäisen söpösti, ja muu ei miellytä.

nykyaika ei ole homovastaista, päinvastoin. se sotiminen homoliitoista jne nimenomaan kertoo siitä, että asenteet ovat heilahtaneet myönteiseen suuntaan, ja jotkut haraavat vastaan. ei ole monta vuosikymmentä siitä, kun luultavasti et olisi uskaltanut kertoa perheellesi yhtään mitään.

En vihaa, ei teitä voi vihata :). Mulla kavereina homoja, lesboja ja bi- seksuaaleja. Itse olen hetero, mutta en pelkää silti liikkua lesbojen kanssa ja olla heidän ystävänsä. Mulla ei ole, mitään homoja ja lesboja vastaan. Jos, oma tyttäreni paljastuis joskus tulevaisuudessa lesboksi, niin en todellakaan hälle selkääni kääntäis tai häntä hylkäis. Meillä on suvussa nainen, joka on lesbo, eikä ole häntä vastaan mitään, ihan normaali ihminen ja hirmu fiksu :).

Yhteistyössä