Anteeksi uusi keskustelunavaus mut!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ralliperuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ralliperuna

Aktiivinen jäsen
18.06.2008
1 552
0
36
Sori viä kerran.
Sivarista..Mun mies kävi sen,ei halua tappaa ihmisiä ja on uskossa.Piste.Mutta..Tuo on myös totta että usein sivariin menevät oudot linnut.Mieheni kämppäkavereina oli hameeseen ja toppiin pukeutunut goottimies ja toinen kämppäkaveri puhui itselleen koko ajan.Että älkää kiitos yleistäkö että kaikki sivarit on homoja tai hihhuleita tai tai tai.. :attn:
Mun mies ei oo homo vaan yhden lapsen isä ja kaikkee muuta kun naismainen.Myös tuo että sivareista olisi kiinni meidän menestyminen sodassa on mielestäni täyttä p.askaa. :xmas:

kiitos ja kumarrus

t:riitasointu
 
Mä olen aina ajatellu, jos siis yleistetään, että sivarin käy ne jotka on uskossa. Johtuu ehkä mun Jehovan todistaja -kavereista ala-asteajalta. Ja musta uskossa olevat vaikuttaa oudoilta hihhuleilta. Mielestäni kummallisemmilta kuin homot tai gootit. Näin reippaasti yleistäen siis.

Ja mun serkkuni on pesunkestävä homo ja on ollut jo monta vuotta armeijassa töissä :D että kyllä ne homotkin armeijaa käy..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:
Kun ottaa huomioon että onko esimerkiksi raiskaajat tai naisten hakkaajat vellihousuja?Kyllä.Eli kyllä sieltä armeijan puolelta tulee yhtä lailla vellihousuja. :xmas:

Tää on jo aika kaukaa haettua. Ei sinänsä liity asiaan, vaikka mahduttamalla kommenttiin sekä vellihousua että armeijaa saat tehtyä siitä väkinäisen vastauksen. Kysymyshän taisi olla siitä, millainen ihminen valitsee armeijan ja millainen sivarin. Ei se armeijaan meno tarkoita ihmisten tappamista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:
Kun ottaa huomioon että onko esimerkiksi raiskaajat tai naisten hakkaajat vellihousuja?Kyllä.Eli kyllä sieltä armeijan puolelta tulee yhtä lailla vellihousuja. :xmas:

Tää on jo aika kaukaa haettua. Ei sinänsä liity asiaan, vaikka mahduttamalla kommenttiin sekä vellihousua että armeijaa saat tehtyä siitä väkinäisen vastauksen. Kysymyshän taisi olla siitä, millainen ihminen valitsee armeijan ja millainen sivarin. Ei se armeijaan meno tarkoita ihmisten tappamista.

Niin onkin kaukaa haettua!
Siinähän se pointti olikin.Mun mielestä yhtä kaukaa haettua on sivarien vellihousuna oleminen.Sivarissa mun miehelle oli sanottu että jos sota tulee,sivarit kerää ruumiit?Onko se vellihousuna olemista?Mun mielestä ei.
 

Yhteistyössä