Sori viä kerran.
Sivarista..Mun mies kävi sen,ei halua tappaa ihmisiä ja on uskossa.Piste.Mutta..Tuo on myös totta että usein sivariin menevät oudot linnut.Mieheni kämppäkavereina oli hameeseen ja toppiin pukeutunut goottimies ja toinen kämppäkaveri puhui itselleen koko ajan.Että älkää kiitos yleistäkö että kaikki sivarit on homoja tai hihhuleita tai tai tai.. :attn:
Mun mies ei oo homo vaan yhden lapsen isä ja kaikkee muuta kun naismainen.Myös tuo että sivareista olisi kiinni meidän menestyminen sodassa on mielestäni täyttä p.askaa. :xmas:
kiitos ja kumarrus
t:riitasointu
Sivarista..Mun mies kävi sen,ei halua tappaa ihmisiä ja on uskossa.Piste.Mutta..Tuo on myös totta että usein sivariin menevät oudot linnut.Mieheni kämppäkavereina oli hameeseen ja toppiin pukeutunut goottimies ja toinen kämppäkaveri puhui itselleen koko ajan.Että älkää kiitos yleistäkö että kaikki sivarit on homoja tai hihhuleita tai tai tai.. :attn:
Mun mies ei oo homo vaan yhden lapsen isä ja kaikkee muuta kun naismainen.Myös tuo että sivareista olisi kiinni meidän menestyminen sodassa on mielestäni täyttä p.askaa. :xmas:
kiitos ja kumarrus
t:riitasointu