pelottavaa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ev

Vieras
ihan kuin joku "stalkkaisi" mua netissä. kirjoittelen täällä ja parilla muulla foorumilla ja saan lähes aina ilkeä mielisiä vastauksia joltain joka osaa kertoa jotain elämästäni niin että se osuu nappiin, ihan kuin tuntisi minut. tuo alkaa jo karmia minua. seuraako joku mun ip:tä ja lukee mun juttuja eri palstoilta vai mitä hittoa!??!

uppia.

ajattelin jos joku tietäisi että voiko joku tosiaan seurailla ip:n tmv kautta kirjoituksiani. kyseessä tuntuisi kirjoitustyylin mukaan olevan sama henkilö aina kyseessä.

kyllä valitettavasti se on erittäinkin mahdollista, ja jopa yleistä. Jollekin se on ihan peace of cake, jollekin joka vähänkin enemmän ymmärtää tietokoneiden pääle. Mieti, onko joku "tuttavasi" hyvä tietotekniikan parissa...

kyllä valitettavasti se on erittäinkin mahdollista, ja jopa yleistä. Jollekin se on ihan peace of cake, jollekin joka vähänkin enemmän ymmärtää tietokoneiden pääle. Mieti, onko joku "tuttavasi" hyvä tietotekniikan parissa...

ei helevetti. onko näin? mä olen ihan kauhuissani tuosta. en epäile ketään kaveria (koska sellaisia en omista juurikaan) mutta joku tuntematon alkanut seurailee kirjoituksiani?? KARMIVAA!!!!

Yhteistyössä