Pelottaako teitä koskaan, että mies vaihtaa nuorempaan?

  • Viestiketjun aloittaja :((
  • Ensimmäinen viesti
Nuoriliha
Enemmänkin epäilen, että saatan itse sortua nuorempaan, sillä iän myötä mieheni seisokki on alkanut heiketä. Nuoret miehet ovat myös usein osoittaneet kiinnostustaan.
 
"minna"
No en mä pelkää. Mutta kyllä mielessä joskus käy. Mies on asunut maalla ja jäänyt aika lailla kaikista nuoruuden hullutuksista paitsi. Oli 18v kun tavattiin ja mä olen hänen ainoa nainen elämässään. Riski tietysti on, että lähtee jossain vaiheessa elämään nuoruuttaan, mutta eipä kai sitä etukäteen kannata murehtia. Nyt yhteisiä vuosia 14 ja ainakin toistaiseksi menee hyvin.
 
reimonti
Enemmänkin epäilen, että saatan itse sortua nuorempaan, sillä iän myötä mieheni seisokki on alkanut heiketä. Nuoret miehet ovat myös usein osoittaneet kiinnostustaan.
Tää oli joskus ennen ihan jees vinoilun aihe ja kuitti, nykyään ei oikein toimi koska lääkkeitä ja muuta apua löytyy vaivaan. Aika harvinaista, että ongelmaa ei saada nykylääketieteen keinoin hoidettua.

Kannattaa yrittää jotain muuta kuittia seuraavan kerran.
 
En todellakaan pelkää. Enpä ole ennen tätä kysymystä edes miettinyt asiaa koskaan. Mutta yleensäkään en pelkää tai epäile (tai edes pidä todennäköisenä), että mies noin vaan haluaisi vaihtaa minut johonkin toiseen

Elämässä on kaikki mahdollista, mutta harvemmin tällaiset vaihtamiset varmaan ihan puun takaa tulevat. Ymmärtäisin erohalut, jos meillä menisi tolkuttoman huonosti pitempään jne. Mutta en kyllä pidä muita naisia itselleni uhkana. En tosin myöskään ajattele olevani muiden naisten yläpuolella - yleensäkään en rakentele päässäni mitään kilpailuasetelmia itseni ja muiden naisten välille.
 
  • Tykkää
Reactions: kaalimaan vartija
vieras..
Kai sitä voisi sanoa jo että nimimerkillä "kokemusta on" tai jotain. Olin ekan kerran 34v kun mies (37v) vaihtoi nuorempaan ja otti 22-vuotiaan hepukan. Ajattelin että ei se mies mun arvoinen ollutkaan, jos lasta etsi. No kaksi vuotta sitten, olin siis 41v niin mies otti ja häipyi. Se oli ottanut jonkun v*tun Nooran 31veeee... siis vaihtoi kymmenellä vuodella nuorempaan.

EN luota noihin ukkoihin. Kyllä vaikka miten olet mikä vaan, kiinnität sen omaisuudenkin, ei auta. Ainoa millä ne ajattelee on se pikkuruinen pippeli. Ja kun se haluaa nuorta lihaa, siinä on ihan sama onko omakotitalo, autot, lapset ja perhe.

Elänkin yksin lopun elämääni. En vaan jaksa!
 
Ite oon kyllä huomannut että iän myötä näyttää vain paremmalta. En tietysti voi sanoa miten on oikeasti vanhana, mutta nyt kokoajan oppii omasta tyylistään ja myöskin kasvonpiirteet minusta näyttää paremmilta.. Se lapsenpyöreys on häviämässä ja tietää mikä meikki esimerkiksi sopii itselle ja mikä ei. :p
 
Ikä on vain numeroita ja mulla on mies joka ei pane ketä tahansa, jos hän jonkun muun matkaan lähtee niin silloin meillä on ollut vakavia ongelmia ja tämä toinen on hurmaavan luonteensa avulla saanut mieheni pauloihinsa.
 
hmmhk
Joskus on käynyt mielessä ikävänä ajatuksena :(
Mutta en pelkää asiaa eikä se pyöri päässäni, joten kaikki ok.
Jos niin käy niin se on sen ajan ongelma. Turha pilata elämäänsä pelkäämällä jo etukäteen.

t. nainen 33v (mies 36 v ja yhdessä oltu siitä lähtien kun olin 17 ja mies 20)
 
kannattaa pelätä
[QUOTE="Jojo";30056889]Mies jätti rannalle ruikuttaan 21-vuotiaan ja valitsi mut, 31-vuotiaan rakkaakseen. Joten ei pelota.[/QUOTE]


Sut vaihdetaan vieläkin vanhempaan!
 
Käsi sydämellä voin sanoa, että en pelkää suhteessamme mitään. En vaan jaksa murehtia pettämistä, jättämistä, vaihtamista tai edes tunteiden kuolemista. Mennään päivä kerrallaan ja jos jotain ikävää tapahtuu, niin sitten tapahtuu. Tapahtuisi vaikka miten paljon ennakkoon murehtii. Tai sitten jää tapahtumatta ja olisin käyttänyt turhaan energiaani murehtimiseen.
 

Yhteistyössä