Pelottaako teitä koskaan, että mies vaihtaa nuorempaan?

• Viestiketjun aloittaja :((
  • Ensimmäinen viesti
muumo
Ei pelota. Jos niin käy niin sitten käy,päivä kerrallaan eletään. Turha tässä on ruveta murehtimaan etukäteen jotain tuollaista.
Toisaalta voihan siinä käydä niin että itse haluan jossain vaiheessa vaihtaa ukkoni nuorempaan ja viriiliinpään.

Hhibihi
Ei pelota. Eksä vaihto mut jotain 10 vuotta nuorempaan neitoon, joka hämmästyksekseni olikin sitten mua tanttamaisempi (törmättiin sattumoisin kuuden vuoden jälkeen).

Nyksällä oli jo silloin kun tavattiin (34v molemmat) 19 v niin kovin rakastunut (vahingossa luin suudelmin sinetöidyt kirjeensä) tyttis, jota saattaa tapailla vieläkin (kuin muitakin naisystäviään).

Nyksä on tämmöinen kiltti ja haaveileva kalat-mies, joka ei muista ainakaan koskaan seurustelleensa ja harrastaneensa seksiä ennen mua tai kenenkään muun kanssa. Eikä viihteellä muista avopuolisoaan ja lapsiaan, hajamielinen kun on.

ikäeroa 6 vuotta
En. Kyllä mä pelkään että sillä saattaa muuten vaan mennä hermot mun hölmöilyyn mutta en pelkää että se laittaa mut vaihtoon vaan siitä syystä ole haluaa nuorempaa :D

Ite oon kyllä huomannut että iän myötä näyttää vain paremmalta. En tietysti voi sanoa miten on oikeasti vanhana, mutta nyt kokoajan oppii omasta tyylistään ja myöskin kasvonpiirteet minusta näyttää paremmilta.. Se lapsenpyöreys on häviämässä ja tietää mikä meikki esimerkiksi sopii itselle ja mikä ei. :p
Tuo on joskus ihan totta - omasta mielestäni parhaimman näköiset naiset ovat olleet jotain 35-40 -vuotiaita. Se ei siis tarkoita, että aina kaikki sen ikäiset olisivat hyvännäköisiä, tai että kaikki olisivat parhaimmillaan tuossa iässä, mutta jos oikein hyvin käy, niin silloin on vielä tuossa iässä tosi vetävän näköinen, ja paremman näköinen kuin aiemmin. Se kyllä vaatii vähän asennetta ja persoonaa, mutta sehän se just hyvännäköistä onkin :)

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30057312:
Tuo on joskus ihan totta - omasta mielestäni parhaimman näköiset naiset ovat olleet jotain 35-40 -vuotiaita. Se ei siis tarkoita, että aina kaikki sen ikäiset olisivat hyvännäköisiä, tai että kaikki olisivat parhaimmillaan tuossa iässä, mutta jos oikein hyvin käy, niin silloin on vielä tuossa iässä tosi vetävän näköinen, ja paremman näköinen kuin aiemmin. Se kyllä vaatii vähän asennetta ja persoonaa, mutta sehän se just hyvännäköistä onkin :)
Just näin:flower:

Yhteistyössä