Pelottaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mikähän on kyseessä, tein 1.5vk sitten raskaustestin kun on ollut pahoinvointia, rinnat arat ja alavatsassa on tuntunut ns kouristuksia ja piikki supistuksia. Menkat on ollut viimeksi marraskuun lopussa (normaalisti kestää 7-10päivää) ja kestivät vain 3päivää? Normaalisti vuoto on reilua ja viime kerralla oli erittäin niukkaa. Olen yli vuoden syönyt minipills merkkisiä minipillereitä, eikä ongelmia ole ennen ollut. Kierto on 28-30päivää. Eilen mieheni kanssa seksiä harrastaessa ei ilmennyt ongelmia, mutta heti seksin jälkeen alkoi järkyttävä alavatsakipu, ja kouristi oikealta puolelta niin että itku pääsi. Tänään yht'äkkiä havahduin, että tuli hieman vuotoa. (Tämä alkoi ihan muutama tunti sitten) ja pyyhkiessä tulee VAALEANPUNAISTA vuotoa ja kirkasta, ei missään määrin normaalia veristä vuotoa. Pelottaa mikä voisi olla kyseessä. Pientä ns raskauden omaista kipua on alavatsassa (olen yhden lapsen äiti), mutta voiko tämä tosissaan olla raskaana vai mikä ihme minulla voi olla? Lääkäriin en pääse juuri nyt, ja yksityisellä täällä paikkakunnalla maksaa yli 100€....

Yhteistyössä