Apua! Ruskeaa vuotoa. Pelottaa :*(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua

Vieras
Mistähän voisi olla kysymys? Onko kenelläkään ollut vastaavaa?

Olen synnyttänyt (sektio) yli 2kk sitten ja ensimmäiset menkat loppuivat viikko sitten. Nyt sitten aamulla huomasin pyyhkiessä ruskeaa vuotoa. Tulee siis aina pyyhkiessä, mutta ei valu runsaammin. Jälkivuoto mulla loppui jo reilusti yli kuukausi sitten. Ennen ei ole tällaista ollut. Pelottaa ihan hirveesti... :/

Oletko rehkinyt jotain epätavllisen kovasti?
Mulla oli lyhyt jälkivuoto, sitten pieni tauko ja alkoi uudestaan! En varmaan osannut ottaa hirmu rennosti heti sektion jälkeen :saint:

Mulla loppui jälkivuoto jo heinäkuun lopussa. Ei kai se enää voi olla sitä?
Pelottaa, kun joka paikassa syövistä ym puhutaan... Papa-kokeessa olen käynyt viikko sitten, joten tuloksissa varmaan kestää..

Olen itse hirveä tautipanikoitsija ja kaikki pikkujututkin kuvittelen heti syöväksi tms. tappavaksi. En kuitenkaan jaksa uskoa, että toi ois jotenkin ihmeellistä. Jotain tuhruvuotoa, kun ei ole menkat vielä alkaneet tai sitten ovatkin jo alkamassa. Tuskin sentään mistään syövästä on kyse.

Olisko vain jotain menkkojen jälkeistä tuhruvuotoa?
Sanoit, että oli ekat menkat sektion jälkeen? Jospa se kierto siellä vain ns. hakee paikkaansa ja aiheuttaa välivuotoa.
:hug:

Siis menkat alkoi viikko sitten lauantaina ja loppui jo maanantaina. Sitten ti-la ei mitään ja nyt su-aamuna tuota ruskeaa vuotoa eli siis kp9. Ei edes mikään ovulaatioaika.

Itellä kyllä pyörii vaan syövät ym. mielessä ja ahdistaa ihan kauheasti, vaikka kuinka yrittäis muuta ajatella :*(

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Siis menkat alkoi viikko sitten lauantaina ja loppui jo maanantaina. Sitten ti-la ei mitään ja nyt su-aamuna tuota ruskeaa vuotoa eli siis kp9. Ei edes mikään ovulaatioaika.

Itellä kyllä pyörii vaan syövät ym. mielessä ja ahdistaa ihan kauheasti, vaikka kuinka yrittäis muuta ajatella :*(

Kyllä tuo nyt siltä kuulostaa, että sulla on vain kierto vielä hukassa.
Odottelet ihan rauhassa papan tuloksia, en kyllä syöpään tai sen esiasteeseen edes usko.

Sekin vielä stressaa kun en tajunnut kysyä kauanko siinä papa-kokeessa kestää, siis että vastaukset tulee. Aikooivat ilmoitella, jos jotain häikkää on. Nyt saa sitäkin odottaa ties kuinka kauan, JOS siis jotakin on.. Papa-koe otettiin ihan normaalissa jälkitarkastuksessa.

Ihan taatusti liittyy vain menkkojen jälkeiseen tuhruvuotoon. Ei tuo ole mitenkään tavatonta. Ja se ovulaatiokin voi kenkkuilla. Vaikka itse olen syöpäkammoinen niin voin sanoa, että taatusti sinulla ei mitään syöpää ole. Pystyt itsekin tajuamaan ajatuksesi järjettömyyden, jos pysähdyt asiaa miettimään järjen kanssa. Olet vain herkillä tuon vauva-ajan kanssa.

Hassua että otettiin papa noin pian synnytyksestä. Täällä kehoitetaan menemään 6kk synnytyksestä papaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ihan taatusti liittyy vain menkkojen jälkeiseen tuhruvuotoon. Ei tuo ole mitenkään tavatonta. Ja se ovulaatiokin voi kenkkuilla. Vaikka itse olen syöpäkammoinen niin voin sanoa, että taatusti sinulla ei mitään syöpää ole. Pystyt itsekin tajuamaan ajatuksesi järjettömyyden, jos pysähdyt asiaa miettimään järjen kanssa. Olet vain herkillä tuon vauva-ajan kanssa.

Hassua että otettiin papa noin pian synnytyksestä. Täällä kehoitetaan menemään 6kk synnytyksestä papaan.

Ja sori en siis ole ap. :)