S
Sarah
Vieras
Mites teidän lapset uskaltaa katsoa elokuvia tai ohjelmia?
Meidän 4v 4kk ikäinen poika pelkää monia tv-ohjelmia tai elokuvia. Me ei yleensäkään katsota paljon tv:tä tai muuta, mutta tarkkaan saa katsoa, että mitä sieltä tulee, kun heti sanotaan, että "mä en haluu kattoo, mua pelottaa"
Eihän se tietysti mikään ongelma ole poistua tv:n äärestä leikkimään, muta ajattelin vaan, että onko muilla samanlaista.
Esim tv 2:n syrhämä pelottaa, viikonlopun Taoao leffa pelotti.....
Meidän 4v 4kk ikäinen poika pelkää monia tv-ohjelmia tai elokuvia. Me ei yleensäkään katsota paljon tv:tä tai muuta, mutta tarkkaan saa katsoa, että mitä sieltä tulee, kun heti sanotaan, että "mä en haluu kattoo, mua pelottaa"
Eihän se tietysti mikään ongelma ole poistua tv:n äärestä leikkimään, muta ajattelin vaan, että onko muilla samanlaista.
Esim tv 2:n syrhämä pelottaa, viikonlopun Taoao leffa pelotti.....