Pelottaa tämä mun vatsa! :'( Neuvokaa joku!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimtsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mimtsu

Vieras
Mikäköhän voisi vaivata kun monta viikkoa ollut jo närästysoireita, pahoinvointia, (raskaana en ole) vatsakipua (varsinkin ruokailun jälkeen), ilmavaivoja, maha sekaisin. (välillä ripuli, välillä ummetus.) , somac-kuurin otin, ei auttanut paljon. Nyt menee Nexium, mutta siitäkään ei ainakaan toistaiseksi ole ollut apua. :( Voiko olla joku stressiperäinen juttu tai sitten allergia tms? Alkaa jo pelottamaan.

Mulla oli tuollasia oireita pitkään ja sitten se eteni siihen pisteeseen että elämä pyöri ns
oman navan(lue vatsan ) ympärillä.Stressi lisäsi oireita entisestään.Valmarin tuotetta kokeilin, mutta se ei kauheesti auttanut.Sitten kokeilin Molkosan tuotetta ja jätin makeat ja rasvaiset
syömiset pois ja sain vatsan kuntoon. Vatsan oireilu voi viedä ilon elämästä jos oikein pahaksi pääsee.

Viimeksi muokattu:
Kyllä toi pitäisi tutkituttaa. Voi olla esim. keliakiaa. Ja tosiaan, stressi voi ainakin pahentaa oireita. Jos ei ole mitään sen kummempaa taustalla, niin saisit kunnon lääkkeet. Tosin vatsajutut tuntuu olevan välillä niin kenkkuja, että ratkaisua ei tunnu löytyvän millään.

Kävin lääkärissä, mutta ei se muuta tehnyt kuin määräsi Nexiumia.. oireet vaan pahenee kokoajan. :/ Tai sitten tuntuu siltä kun stressaan tätä vatsaa niin paljon. :(

Mun miehellä tuli voimakkaita närästys oireita ja hällä todettiin helikobakteeri, se häädettiin ja sen jälkeen on sitten uudenlaiset vatsavaivat, muttei kuulemma yhtä tuskaiset kuin ennen.

Yhteistyössä