M
mariehh
Vieras
Täällä 29 v nainen kirjoittelee. Oireet alkoivat illalla: ensin palelti ja yläkropan lihaksia särki ja tuntui olo kipeältä, alkoi päänsärky - mittasin 37,3. Otin panadol 1g päänsärkyyn. Sitten tuntui, et tulee flunssainen olo, muttei vielä nuhaa mutta sellainen olo et limakalvot ja imusolmukkeet jo reakoi "kohta alkaa yskä -fiilis". Tuli hieman parempi olo päänsärky ohi mutta kun yritin mennä nukkumaan alkoivat vatsaoireet. Järkyttävä vatsan ruplatus (äänet) ja äsken lensi ensimmäinen ripuli. Pahoinvointia ja järkkyjä ilmavaivoja on. Sanko on vierelläni sängyssä - vielä ei ole tullut oksennusta. Onkohan tämä nyt influessaa? Kuumetta ei toistaiseksi ole (panadol otettu 7 tuntia sitten). Olen saanut rokotteen vuonna 2009, mutta en sen jälkeen.
Onko vatsaoireet merkki vakavammasta muodosta? Olen vähän paniikissa, kun mulla on astma ja se on ollut alku vuoden huonossa tasapainossa.
Onko vatsaoireet merkki vakavammasta muodosta? Olen vähän paniikissa, kun mulla on astma ja se on ollut alku vuoden huonossa tasapainossa.