PELOTTAA KERTOA RASKAUDESTA OMILLE VANHEMMILLE!

Viblsp
Hirveää miten jotkut voivat noin sanoa, aivan kuin lapsenlapsen syntymän vois isovanhemmat päättää. :eek: :headwall:

daydreams, hirveä äiti sinulla. :/ Laittaisin kyllä välit poikki ikuisesti tuollaisen kanssa, miten kukaan voi omalle tyttärelleen olla noin ilkeä?

Kiitos kaikille vastauksista. "Kiva" kuulla etten oo ainoo. Tai siis eihän tollaset jutut oo koskaan kivoja, mut en sitä sillä tarkottanukaan. Toivottavasti ymmärrätte mitä tolla "kivalla" tarkotan. Mut joo, piti olla vähän aikaa jossain muualla kun koneella kun alko tökkimään tää palsta.

Täyty varmaan ite ensin sulatella tätä utista ja miettii millon kertos vanhemmille. Anoppi onneks on ihan varmasti onnellinen. Viimeksi halas heti kun kuuli uutiset.

Tutulta kuulostaa... minun äitini päästelee samanlaisia sammakkoja. :(

Jokaisessa alkuraskaudessa (ja muutaman kerran jopa niinkin, etten ole edes ollut raskaana) on tullut sama kommentti: "ET KAI sinä ole raskaana?" Kauhistuneella äänellä ja silmien pyörittelyllä maustettuna. Raskaana ollessa sitä on herkässä tilassa ja tuollainen todella satuttaa, itkuhan siinä on joka kerta tullut kuunnellessa saarnaa siitä ettet tule pärjäämään, et ole sopiva äidiksi ja mieskin varmaan jättää nyt. Isommat lapsetkin tulevat vielä kärsimään pikkusisaruksesta. :eek:

Äitini mielestä ainoa oikea tapa on se, niinkuin hän on itse toiminut, eli tehdään lapsi vasta yli kolmekymppisenä, kun ollaan naimisissa, molemmilla on vakituinen työpaikka ja oma asunto ostettu.

vieras
Mistähän johtuu, että omien vanhempien sana painaa, vaikka olisivat millaisia pas.koja tahansa?
Oma isä hoputtaa työnhakuun, vaikka parhaani teen muutenkin. En ymmärrä miksi välitän hänen sanoistaa, että hae nyt töitä ym, kun itse ei ole koskaan töitä tehnyt. Lapsia vain, eikä kenenkään puolesta ole tehnyt mitään, vain itsensä.

Yhteistyössä