pelottaa ihan kamalasti

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sohvi:
Alkuperäinen kirjoittaja viera:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :
millainen ihminen ilmoittaa tuollaisesta asiasta tekstiviestillä?
Tuli sama mieleen ja miksi ap ei ole isänsä luona jos on tämä on niin tärkeä hänelle?
Hiukan mietin samaa...
etkö huomannut että viesti oli juuri tullut ap:lle? ja selitti syyn miksi ei nyt välittömästi ole siellä sairaalassa... huoh teidän kans
No erikoista, kun jaksaa tänne tulla siitä kertomaan ja kokee sen tärkeäksi.
ehkä toivoi saavansa täältä hiukan tukea ja empatiaa, mutta näyttää olevan turha toivo.

Anastasia
Tuli sama mieleen ja miksi ap ei ole isänsä luona jos on tämä on niin tärkeä hänelle?
Hiukan mietin samaa...
etkö huomannut että viesti oli juuri tullut ap:lle? ja selitti syyn miksi ei nyt välittömästi ole siellä sairaalassa... huoh teidän kans
Ei mullekaan tulisi ekana mieleen alkaa keskustelupalstalle asiasta kirjoittelemaan. Tsemppiä anyway

Ap:lle oikein paljon voimia! :flower: Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin. Tiedän tasantarkkaan miltä susta tuntuu. Tai luulen tietäväni. :hug: Äläkä välitä typeristä kommenteista!
T: Toinen sydänsairaan isin tyttö

Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Ap:lle oikein paljon voimia! :flower: Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin. Tiedän tasantarkkaan miltä susta tuntuu. Tai luulen tietäväni. :hug: Äläkä välitä typeristä kommenteista!
T: Toinen sydänsairaan isin tyttö
kiitos, myös kaikille muille ystävällisille

väli-aikatietoja. Soitin äidille joka kertoi että isä on viety ensin terveyskeskukseen, ja kertoi myös olevansa menossa BAARIIN ystävänsä kanssa, onhan hänellä kännykkä mukana, tuli pientä sanasotaa äidin kanssa asiasta, no minkäs alkoholistille voi...
soitin terveyskeskukseen ja kuulin isän olevan tajuissaan mutta hyvin heikkona, oli lepohuoneessa terveydenhoitajan kanssa lääkäriä odottamassa, ja th sanoi ettei varmastikaan kotiuteta, vaan menee sairaalaan johon sanoin että hyvä koska kotona ei ole ketään häntä hoitamassa, kerroin myös äidin menneen baariin ja sanoin että häntä tuskin enää tänään tavoittaa, tai vaikka tavoitettaisikin ei luultavasti ymmärtäisi mitä sanotaan. Ottivat sitten minun puhelinnumeron ja nimen ja lupasivat ilmoittaa kun tietävät mihin sairaalaan isä siirretään

höh
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
väli-aikatietoja. Soitin äidille joka kertoi että isä on viety ensin terveyskeskukseen, ja kertoi myös olevansa menossa BAARIIN ystävänsä kanssa, onhan hänellä kännykkä mukana, tuli pientä sanasotaa äidin kanssa asiasta, no minkäs alkoholistille voi...
soitin terveyskeskukseen ja kuulin isän olevan tajuissaan mutta hyvin heikkona, oli lepohuoneessa terveydenhoitajan kanssa lääkäriä odottamassa, ja th sanoi ettei varmastikaan kotiuteta, vaan menee sairaalaan johon sanoin että hyvä koska kotona ei ole ketään häntä hoitamassa, kerroin myös äidin menneen baariin ja sanoin että häntä tuskin enää tänään tavoittaa, tai vaikka tavoitettaisikin ei luultavasti ymmärtäisi mitä sanotaan. Ottivat sitten minun puhelinnumeron ja nimen ja lupasivat ilmoittaa kun tietävät mihin sairaalaan isä siirretään
voi ei mikä äiti sulla:(

Itse sain samankaltaisen tiedon viime vuoden puolella. Isäni asuu parin tunnin ajomatkan päässä joten ei mulle tullut mieleenikään hypätä junaan ja mennä sinne. Varsinkin kun isä oli sairaalassa sydänvalvonnassa johon ei edes pääse katsomaan.

Aplle :hug:
Tietojen odottaminen on raskasta.

Lite
Hiukan mietin samaa...
No jos vaikka odottelee sitä hoitajaa lapselle, ja haluaa sinä aikana hakea esim. tukea täältä verkosta. Näyttää vaan vähän siltä, että kaikilta sitä ei heru. Voimia ap:lle!

Alkuperäinen kirjoittaja Anastasia:
Hiukan mietin samaa...
Ei mullekaan tulisi ekana mieleen alkaa keskustelupalstalle asiasta kirjoittelemaan. Tsemppiä anyway
Oman isäni joutuessa sairaalaan mä taas en keksinyt mitään muuta paikkaa mihin purkaa huoltani kun tämän palstan. Kun en viitsinyt alkaa lapsillenikaan asiasta alkaa avutumaan :xmas:

vieras
Voimahali myös täältä!! Tuo on niin ikävä tilanne ja odottaminen on aina yhtä tuskaa, kun ei tiedä mikä on tilanne. Oma isä sai infarktin kaksi vuotta sitten, se tieto oli ihan kamala saada :( itsekin hyvin läheinen isän kanssa, niinkuin muutkin sisarukset ja se tiedon odotus oli ihan kamalaa. Isälleni tehtiin samana päivänä vielä pallolaajennus, oli sen verran paha tilanne. Me menimme sairaalaan heti kun saimme. Onneksi kaikki meni hyvin ja isän vointi on hyvä. Uudet elämäntapa ohjeet sairaalasta sai ja niitä on hyvin noudattanut meidän lasten avustuksella ;)

väli-aikatietoja: isä on sairaalassa, edelleenkin päivystyspolilla tarkkailuhuoneessa odottamassa lääkäriä, kokeita on otettu, sydänfilmi ja sokerit normaalit, tulehdusarvot koholla ja kuumetta, ilmeisesti keuhkokuume ja vyöruusu...mutta voi olosuhteisiin nähden hyvin, nukkui juuri kun soitin, ja oli pyytänyt sanomaan ettei tänään kannata tulla käymään. Ja taitaahan tuo mennä yöhön asti ennenkuin pääsee osastolle, menemme siis huomenna, mutta soitan vielä tänään sinne, tuossa kahdeksan jälkeen kun on saanut iltapalan, ja ehkä jaksaa vaihtaa muutaman sanan ja vielä ennen kun menen itse nukkumaan. Koko yön pidän puhelinta auki, siltä varalta jos vointi heikkenee, että soittavat mulle heti.

Yhteistyössä