Jassoo eli taas sitä mennään B)
Armon pelle peloton... olen toki jo ymmärtänyt että jokaisella on lupa sanoa mielipiteensä asiasta kun asiasta eikä sille mitään voi. Sääli vaan sinällään ,ettet varmaankaan pelkää mitään milloinkaan kun pokka riittää julistaa että olemme synnytyspelkoinemme huonoja äitejä on etukäteen, kun emme ajattele vauvojamme vain itseämme :x
Tai sitten sitäkin mietitään, minä uskon ihan oikeasti että kaikkeen kipuun, särkyyn ja miinuspuoliin muutenkaan EI OLE TARVETTA heittäytyä pelkästästään sen vuoksi että muutkin tekevät niin tai että on olettamus sen tekevän lapselle hyvää ?? Eli eiköhän se terve repämätön äiti jossa pissi kestää sisällä (joko sitten päässä tai oikealla paikallaan ) ole lapsenkin kannalta parempi vaihtoehto.
Mitä tohon pidätyskykyyn tulee kyllä se sohvalla makaaminen vaikuttaa moneen muuhunkin juttuun että tiedossa ei tule vanhuus yksin. Viestissäni olen kyllä vahvasti viittannut siihen ETTÄ JOTAKIN HAJOAA siis tarkoittaen että ei ihan geishakuula jumppa enää auta, vaan sitten tarvitaan sitä puukkoa kun korjaillaan.
Mun tapauksessa pelossa on kysymys siitä onko synnytys viimeinen lailistettu kidutuksen muoto jota kaikki sitten hehkuttaa että hitto kun oli hienoo ja lopputulos ja sentään ja sentään... Mä en halua tuntea hyvää tai huonoa kipua oli syy mikä tahansa siinä ei ole mitään järkeä. Jos kipu on hoidettavissa tai vammat ehkäistävissä miksi ei toimittaisi niin. Lopputulos on kuitenkin tärkein olla tasapainossa, molemmat hyvässä kunnossa miksi tapa on teille niin tärkeä ???
Seuraavaksi joku alkaa jeesustella miten vaarallista se ja tämä tai tuo on lapselle... jatkakaa murehtimista. Ei tämä synnärille lopu lääkkeitten ja muitten toimenpiteitten varominen...
meinasitko laittaa kolmoisrokotteen ettei vaan tulis siitä jotain. Tai entäs limpparit ei ehkä kärsi antaa kun ainakin makeutetut versiot on vaarallisia jo tekijälleen
Mites naapurin koirat, talonilmastoinnin homeet tai muuten ilmansaasteet tai mummolan maksalaatikko... lista on loputon joten synnytyksen nostaminen ylimmäksi lastensuojelu tempuksi on naurettavaa sorry mutta näin se on.
Mutta jatkakaa jeesustelua mitä kenellä on lupa pelätä ja miksi loppupäätelmä kuitenkin on ,ettei teitä meidän olo kiinnosta eikä ongelmat vain ainoastaan tarve päästä tekemään vieläkin huonompi olo ... kiitos kovasti siitä :snotty:
Siis Pelle laita pää sinne missä ei päivä paista, ja pidä huolta omista asioista jos et kykene näkemään meitin tilannetta muuna kun asenneongelmana... elävässä elämässä naamasta naamaan kävisi "sirkus lähtee, pellet jää" - tilanne joten toivottavasti olet livenä avarakatseisempi