Pelkään että lihon raskaana :(

  • Viestiketjun aloittaja "katti"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="katti";28255856]taidat tehdä abortin kun en jaksa syödä toisen ihmisen puolesta.[/QUOTE]

Joo ja jatkossa kannattaa sit huolehtia ehkäisystä ja kasvaa muutamavuosi!
 
"jenni"
[QUOTE="Maya";28255250]Eikö täällä porukka osaa lukea vai ymmärsinkö minä väärin?? Aloittajahan myöntää olevansa syömishäiriöinen ja pelkää lihoamista. Täällä tuo dissaaminen ei auta yhtään. [/QUOTE]

Ei noin typerälle ongelmalle jaksa ymmärrystäkään tiristää ja tuotahan ei varmaan pysty edes tajuamaan kuin toinen syömisongelmainen. Tyyppi kasvattaa uutta ihmistä ja silti oma kroppa ja sen rasvamäärä on mielessä päällimmäisenä, en tajua en. Nyt raskausaikana on hyvä aika kokeilla henkistä kasvamista, ottaa pää pois omasta perseestä ja alkaa keskittyä olennaiseen, joka EI ole se oma napa kaiken aikaa.
 
"pia"
[QUOTE="jenni";28258354]Ei noin typerälle ongelmalle jaksa ymmärrystäkään tiristää ja tuotahan ei varmaan pysty edes tajuamaan kuin toinen syömisongelmainen. Tyyppi kasvattaa uutta ihmistä ja silti oma kroppa ja sen rasvamäärä on mielessä päällimmäisenä, en tajua en. Nyt raskausaikana on hyvä aika kokeilla henkistä kasvamista, ottaa pää pois omasta perseestä ja alkaa keskittyä olennaiseen, joka EI ole se oma napa kaiken aikaa.[/QUOTE]

Jenni on niiiiiin oikeessa!! Mut tän alotuksen on pakko olla provo, tahallaan haluaa saada ruudun toisella puolella verenpaineet nousuun :D tai sit kyseessä on vaan täysidiootti/16vuotias teini!
 
Mä oon lihonnut joka raskaudessa tosi paljon mutta on ne kilot sitten lähteneetkin..

Mullakin oli ennen lapsia monen eri syömishäiriön oireita mutta lasten ja tasaisen elämän myötä kaikki on kadonneet :) Nytkin ajattelen että "Hei, enää 6 kiloa jäljellä ja olen samassa painossa kuin ennen raskautta!" vaikka joskus menneisyydessä kuusi kiloa "liikaa" olis ollut ihan kamala maailmanloppu ja superahdistus :D
 
Kuinka tietämätöntä sakkia palstalla on, jos eivät tiedä, että syömishäiriöt ovat ihan täyttä totta. Entäpä jos lapsellanne puhkeaa sellainen? Luuletteko, että tila kohenee sillä, että kiusaatte lasta ja sanotte tämän olevan pinnallinen tjsp.?
 
"vieras"
Kuinka tietämätöntä sakkia palstalla on, jos eivät tiedä, että syömishäiriöt ovat ihan täyttä totta. Entäpä jos lapsellanne puhkeaa sellainen? Luuletteko, että tila kohenee sillä, että kiusaatte lasta ja sanotte tämän olevan pinnallinen tjsp.?
olet varmaan lukenut myös aloittajan vastaukset, en aio imettää! teen abortin kun en jaksa syödä toisen ihmisen puolesta.. ehkä kannattais sit mennä juttelee psykologille eikä tilittää tänne!
 
[QUOTE="vieras";28258900]olet varmaan lukenut myös aloittajan vastaukset, en aio imettää! teen abortin kun en jaksa syödä toisen ihmisen puolesta.. ehkä kannattais sit mennä juttelee psykologille eikä tilittää tänne![/QUOTE]

Minäkään en aio imettää, mutta en ole menossa psykologille.
 
lady edith
Raskaana ollessa ja imettäessä tarvitsee kaloreita, koska nämä kaksi kuluttavat kroppaa. Jos unohtaa mässyt ja muut ja syö normaalia terveellistä ruokaa niin asiahan on ihan kunnossa. Loppumetreillä voi tuntua, että kroppaan kertyy rasvaa. Näin tapahtuukin, mutta asialla on tarkoituksensa. Se on imettämistä varten kertyvää tavaraa ja poistuu kyllä aikanaan. Itse olen synnyttänyt kyllä ajat sitten, mutta ikinä ei ole tarvinnut vedota siihen korttiin, että kiloja jäi raskaudesta. Olen vielä nykyään hoikka ja hyväkroppainen, vaikka likentelen neljääkymppiä.
 
[QUOTE="vieras";28258924]oletko sä myös syömishäiriöinen joka ei halua lihoa raskausaikana, ja teet abortin sen takia ettet jaksa syödä toisen puolesta?[/QUOTE]

Olen syömishäiriöinen ja olen suhtautunut ristiriitaisesti raskauden muuttamaan kehooni. Aborttia en ole tekemässä ja pyrin tekemään kaikkeni syödäkseni terveellisesti lapseni takia. En silti sano, että se on helppoa.
 
"Sadie"
[QUOTE="vieras";28258924]oletko sä myös syömishäiriöinen joka ei halua lihoa raskausaikana, ja teet abortin sen takia ettet jaksa syödä toisen puolesta?[/QUOTE]

Oletko sä idiootti?
 
Mulla on itselläni miltei 8 vuoden anoreksiatausta mutten kyllä ymmärrä aloitusta oikein minäkään... Hei haloo ja järki käteen, viimeistään nyt pää pois sieltä takamuksesta ja suo pari ajatusta sille vauvallekin oman paisumisen sijasta!
Painoa tulee joo, sitä et pääse karkuun, joskin se riippuu paljolti myös sun omasta lähtöpainosta. Mulle tuli esikoisesta miltei 30kg (no se oli puhtaasti oma vika) ja tästä toisesta on tähän mennessä (28+6) tullut 7kg, eli mielestäni tosi maltillisesti ja "mallikkaasti", koska olen itse hoikkaa tekoa muutenkin.

Anteeksi tökerö viesti, mutta pistää ihan vihaksi tällaiset.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä