pelkäätkö kuolemaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mietin vain kun joillekkin on tullut pelkotiloja tosta jokelasta niin johtuisko se just siitä et pelkää sitä kuolemaa?
ei siis siinä mitään pahaa kyllä oo..
ja vastaukseni: en pelkää. olen jo kerran kohdannut kuoleman ja nyt ollaan "sujut" :D

Mä pelkään,että joku hullu päättää mun päiväni ennenaikasesti ja pienet lapset jää ilman äitiä.

Luonnollinen kuolema vanhana mummona ei pelota

Pelkään nykyään. Varsinkin jotain sydänkohtausta tai tukehtumista. :x
Toivottavasti kuolen huomaamattani.
Helpointa ois, jos joku ampuis päähän takaapäin, ilman että sitä osaa aavistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

aika inhottava ilmaisu toi viimenen

Mieluiten tietenkin kuolisin nukkuessani. :/

Mieluiten tietenkin kuolisin nukkuessani. :/

Toi varmaan aika yleinen toive.Mielummin mäkin menisin "luonnollisesti" kuin jonkun höyrypään takia

en pelkää, se on osa elämää ja toivottavasti kuolema koittaa vasta pitkän elämän päätteeksi.. mutta tavallaan jännityksellä sitten odotan että onko sitä kuoleman jälkeistä elämää... ja millainen se on... :)

en osaa sanoa pelkäänkö kuolemaa, mutta sitä pelkään, etten näkisi lasteni kasvavan aikuisiksi ja onnellisiksi.. pelkään että heille joskus tapahtuisi jotain pahaa, mietin joskus ottaisiko mieheni uuden naisen "tilalleni".. mutta siis en tiedä pelkäänkö kuitenkaan... mietitin asiaa kyllä joskus..

En kuolemaa vaan lähinnä sitä miten aikanaan kuolen. Toivon nopeaa lähtöä etten jäisi pitkään kitumaan, mutta valitettavasti esim. eutanasia ei ole Suomessa vielä sallittu. Toivottavasti siihen saadaan lakimuutos ennen kuin on omakohtaista tarvetta.

En pelkää enkä pelkää kipuakaan. Kun ei tässä kahteentoista vuoteen ole ollut kuin yksi täysin kivuton päivä, niin kipuunkin turtuu. Olen jo yli 20 vuotta elänyt siten kuin jokainen päivä olisi viimeinen, joten senkään puolesta ei tarvitse miettiä, että jotain oleellista jäisi tekemättä tai sanomatta. Usko jälleensyntymiseen saattaa myös osaltaan vaikuttaa siihen, etten pelkää kuolemaa.

Yhteistyössä