pelkäätkö kuolemaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mietin vain kun joillekkin on tullut pelkotiloja tosta jokelasta niin johtuisko se just siitä et pelkää sitä kuolemaa?
ei siis siinä mitään pahaa kyllä oo..
ja vastaukseni: en pelkää. olen jo kerran kohdannut kuoleman ja nyt ollaan "sujut" :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sitä Saa Mitä Tilaa:
en itseasiassa sitä kuolemista, tai kuolemaa pelkää mutta en HALUA lähteä täältä vielä, haluan olla lasten kanssa ja nähdä heidän kasvavan.

Tämä vastaus on lähinnä minun ajatuksiani. En myöskään tahdo joutua eroon miehestäni.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitä Saa Mitä Tilaa:
en itseasiassa sitä kuolemista, tai kuolemaa pelkää mutta en HALUA lähteä täältä vielä, haluan olla lasten kanssa ja nähdä heidän kasvavan.

Tämä vastaus on lähinnä minun ajatuksiani. En myöskään tahdo joutua eroon miehestäni.

Olen samaa mieltä... En pelkää kuolemaa, pelkään miten loppu perheeni pärjää ilman minua :ashamed:

Mä en pelkää mitään. Miksi pelätä jotain, joka on väistämätöntä? Toivon toki, etten kuole vielä pitkiin aikoihin, eivätkä läheisenikään, mutta sehän on aivan eri asia kuin pelko.

En pelkää. Se tulee kun se tulee. Tosin haluaisin että kun se on edessä niin en kituisi vaan se veisi sitten samantien ilman että sitä kerkeäisi tajuamaan.

Yhteistyössä