Pelkään vähän exääni.. :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emilyn

Aktiivinen jäsen
27.06.2006
13 840
2
36
En tarkoita tytön isää, vaan syksyistä suhdetta joka kesti jokusen kuukauden. Lopullisesta välien poikki laitosta on muutama viikko. Mitään viestejä en ole tyypille laittanut. Hän jo suhteen aikana mustamaalasi minua yhteisille tuttaville, esim. että olen sairaalloisen mustasukkainen vaikka hän itse oli jne. Eli vieritti aina syyn niskoilleni ja itse "uhriutui", vaikka oma käytöksensä oli täysin päinvastaista kuin puheensa.

Noh. Aluksi pommitti tekstiviesteillä, jauhoi viikon verran sitä miten MINUN pitää lopettaa hänen ahdistelunsa ja hänestä p*skan puhuminen = en ole puhunut hänestä yhtään mitään kenellekään (kertonut vain erosta ja syistä, kun yleensä ihmiset kysyvät) ja olen pyytänyt häntä jättämään minut rauhaan. Nyt on pari viikkoa edellisestä tekstiviestistä, jossa hän kirjoitti keskellä yötä että "Olet oikeassa, minun pitäisi tappaa itseni" (en ole sanonut hänelle mitään tuollaista). Ja nyt oli yhtäkkiä tullut netin kautta viesti, että minun pitää jättää hänet ja hänen rakkaat ihmisensä rauhaan tai hän menee ja tekee minusta rikosilmoituksen ja minun pitäisi hankkiutua hoitoon. En ole häneen ollut missään yhteyksissä. Tosin ilmoitin, että luokseni oli jäänyt yksi dvd ja pudotan sen hänen postilaatikkoonsa (sekin vaiva lähinnä siksi, että oli hänen poikansa rakas dvd). Ja kävin pudottamassa, ilman mitään muuta.

Btw. En voi vaihtaa puhnroa koska liittymäni on kytky. Onneksi asun nykyään jo muualla, huh.. Mulla on viimeisimpiä tekstareita tallessa todisteena, jos se meinaa mennä oikeasti skitsoilemaan jotain rikosilmoitusta kakkapuheillaan, sillä mitään käytännön peräähän sellaiseen ei ole. Hänen parilla eksällään on täysin samanlaiset kokemukset tyypistä (eli todistajia mun puolelle tarvittaessa löytyisi kyllä) eli ei ole mun kuvitelmaani tämä..

Miten joku voi olla noin vainoharhainen!? :|

kunhan muistat ettet missää vaiheessa soita,txt tai mitään muutakaan,et vahingossakaan vaikka olisi tilanne mikä hyvänsä.menet itse poliiseille alustavasti sanomaan että tämmönen juttu et mitä pitäs tehdä?et nosta vie mitään häntä vastaan mutta se kannattaa asemalla käydä sanomassa ja näyttämässä ne viestit jotta menee pohja siltä toiselta,siis nyky maailmassa kun mikään ei ole varmaan ja sä et voi tietää mitä se toinen on suunnitellut.

Mä olen aiemmin soittanut tästä kytkyliittymästäni, että voisiko numeroa mitenkään vaihtaa ja sanoivat että ei.. eikä hän onneksi nyt ole tekstaillut.

Mä en haluaisi tilannetta mitenkään paisutella, joten jos se nyt rauhoittuisi tuosta, en vielä mene puhumaan poliisille, mutta jos jatkossa yhä noita viestejä paukkuu niin sitten.. Ja kun ei mulla sillä tavalla mikään hätä ole, koska hänellä ei yksinkertaisesti ole mitään todisteita minun "ahdisteluistani", päinvastoin.

Hui, että. Inhottaa tollaset, ymmärrän, että pelkäät. Mullekin kerran jonkun aikaa lähetteli viestejä eräs tyyppi, olin tosi ahistunut, vaikkei mitään uhkaillu, tms, mutta silti.

Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
etkkös juuri vähän aikaa sitten kertonut että olet löytänyt elämän miehen?

ikävää kun paljastuu toisesta tuollaista....toisaalta parempi että paljastu nyt eikä muutaman vuoden päästä.

Niin, mäkin muistan sen ketjun. Tosi harmi, olit niin onnellisen olonen sillon..

Niin mäkin! Melkein jätti meidät vastaantulevien autojen alle.. kun paino mun päätä jalkatilaan..
Ja mulla on ollut hullun exän lisäks hullu vainooja.. selvitti mun vanhojen poikaystävien osoitteen puhelinnumerot, ties kaiken musta ja mun perheestä.. ym mukavaa!!

Nojuu tämä oli juuri se tyyppi jonka kanssa tytön isän jälkeen seurustelin. Jotenkin ahdistaa, kun silläkin on jo uusia naisia kierroksessa ja tekisi mieli varoittaa niitä, mutten voi - jos varoittaisin, he menisivät sanomaan tästä tietysti miehelle ja mies kävisi taas minun "kimppuuni" suuttuneena viestien muodossa.. ja onhan se hänen aiemmillekin exilleen selvinnyt ajan kanssa, millainen hän on. Eiköhän selviä jatkossakin.

Harmittihan se, että meni aikaa hukkaan ja jotenkin se aina jättää jälkensä, kun luottamus petetään - mies oli aluksi niin ihana mutta sitten käytös muuttui, ei ollut jatkuvaa mutta ihan riittävästi ja jokunen sellainen kohtaus oli (esim. baarissa) että ne riitti minulle.. muutenhan tuollaisesta tyypistä ei jäänyt mitään harmitusta päälle, ettei suhde kestänyt, hyvä vaan kun nyt jo selvisi! Ja käytös oli sellaista, että kyllä siinä samalla minun tunteeni kuolivat häntä kohtaan.

Ja, kai sekin joskus tulee paljastumaan että tapasin sittemmin uuden ihmisen josta on tullut erittäin läheinen, mutta koska en juuri nyt jaksa mitään kökköä palautetta asiasta niin ei siitä sen enempää :) ..toisaalta tuollaisen epätasapainoisen exän jälkeen on erittäin helppo verrata uusia tapaamiaan ihmisiä siihen, ja hassua miten sitä suhteen päättymisen jälkeen paremmin tajuaa, että jo ne ensimmäiset merkit alussa olisi pitänyt vaan suoraan uskoa ja tajuta, että homma ei toimi. Mutta hyvä näin :)

Turhaan varoitat, ei se oikeasti hyödytä mitään. Saat vaan mustiksen exän maineen. Antaa jokaisen tehdä omat virheet, niistähän parhaiten oppii. Mieti jos joku muija olis tullu sinulle selittää exästäsi juttuja, et varmaan olis ihan heti uskonut. Minä ainakin haluan aina muodostaa itse käsityksen ihmisestä, enkä muiden juttujen perusteella. Noita häröjä on kyllä yllättävän paljon... Minulla on ollut miltei kaikki tähän mennessä ihme tyyppejä.. Paitsi nyksä.

No, kokeilemallahan sitä löytyy sopiva! B) Rauhaisaa joulunodotusta Emilyn, ja muut!

Sone

Juu, tuo on kyllä totta.. Toisaalta, silloin kun alkoi olla merkkejä tämän tyypin käytöksestä niin jos olisi kuullut sillä hetkellä joiltain hänestä asioita, olisi tajunnut että se käytös on pysyvää eikä vain satunnaisia maltin menetyksiä. Tuntui vaan niin huvittavalta eron jälkeen sitten kuulla, että se on ollut aiemminkin samanlainen. Jep, parempi pysytellä erossa ja kertoa vaan jos kysytään.

Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Turhaan varoitat, ei se oikeasti hyödytä mitään. Saat vaan mustiksen exän maineen. Antaa jokaisen tehdä omat virheet, niistähän parhaiten oppii. Mieti jos joku muija olis tullu sinulle selittää exästäsi juttuja, et varmaan olis ihan heti uskonut. Minä ainakin haluan aina muodostaa itse käsityksen ihmisestä, enkä muiden juttujen perusteella. Noita häröjä on kyllä yllättävän paljon... Minulla on ollut miltei kaikki tähän mennessä ihme tyyppejä.. Paitsi nyksä.

No, kokeilemallahan sitä löytyy sopiva! B) Rauhaisaa joulunodotusta Emilyn, ja muut!

Juup, vahvasti muistui mieleen ku nuorempana ja tyhmempänä rakastuin mieheen, jonka exä varoitti minua miehen väkivaltaisuudesta + sukupuolitaudista. En tietenkään uskonut, vaikka totta oli joka sana.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
En tarkoita tytön isää, vaan syksyistä suhdetta joka kesti jokusen kuukauden. Lopullisesta välien poikki laitosta on muutama viikko. Mitään viestejä en ole tyypille laittanut. Hän jo suhteen aikana mustamaalasi minua yhteisille tuttaville, esim. että olen sairaalloisen mustasukkainen vaikka hän itse oli jne. Eli vieritti aina syyn niskoilleni ja itse "uhriutui", vaikka oma käytöksensä oli täysin päinvastaista kuin puheensa.

Noh. Aluksi pommitti tekstiviesteillä, jauhoi viikon verran sitä miten MINUN pitää lopettaa hänen ahdistelunsa ja hänestä p*skan puhuminen = en ole puhunut hänestä yhtään mitään kenellekään (kertonut vain erosta ja syistä, kun yleensä ihmiset kysyvät) ja olen pyytänyt häntä jättämään minut rauhaan. Nyt on pari viikkoa edellisestä tekstiviestistä, jossa hän kirjoitti keskellä yötä että "Olet oikeassa, minun pitäisi tappaa itseni" (en ole sanonut hänelle mitään tuollaista). Ja nyt oli yhtäkkiä tullut netin kautta viesti, että minun pitää jättää hänet ja hänen rakkaat ihmisensä rauhaan tai hän menee ja tekee minusta rikosilmoituksen ja minun pitäisi hankkiutua hoitoon. En ole häneen ollut missään yhteyksissä. Tosin ilmoitin, että luokseni oli jäänyt yksi dvd ja pudotan sen hänen postilaatikkoonsa (sekin vaiva lähinnä siksi, että oli hänen poikansa rakas dvd). Ja kävin pudottamassa, ilman mitään muuta.

Btw. En voi vaihtaa puhnroa koska liittymäni on kytky. Onneksi asun nykyään jo muualla, huh.. Mulla on viimeisimpiä tekstareita tallessa todisteena, jos se meinaa mennä oikeasti skitsoilemaan jotain rikosilmoitusta kakkapuheillaan, sillä mitään käytännön peräähän sellaiseen ei ole. Hänen parilla eksällään on täysin samanlaiset kokemukset tyypistä (eli todistajia mun puolelle tarvittaessa löytyisi kyllä) eli ei ole mun kuvitelmaani tämä..

Miten joku voi olla noin vainoharhainen!? :|

Voi harmi. Mä muistaakseni luin sun kirjoituksia kun olitte just tutustunut. Olit niin onnellinen ja hehkutit sitä tänne. Muistanko oikein? Vertasit häntä exääsi ja olit niin häpi. Tosi inhoittavaa jos juttu nyt päättyi noin rumasti. Kuulostaa muuten ihan narsistiselta tyypiltä. Onnex pääsit siitä eroon.

Yhteistyössä