Help! Antakaas mielipiteenne kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...en haluaisi vaivata ketään.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

...en haluaisi vaivata ketään.

Vieras
Siis, minulla alkaisi työhomma erään miespuolisen kollegan kanssa ja olen häneen jo pitkään ollut ihastunut.
Olen naimisissa mutta en ole mitään tuolle ihastumiselleni voinut ja ajan mittaan olen alkanut epäillä että ihastukseni kohdekin on arvannut ajatukseni.

Osaltaa tämä työhomma (ja se että hän tuli toverikseni siihen) oli minun valintani mutta tein valinnan täysin käytännön syistä, hänen taitojensa vuoksi.
Kuitenkin pelkään että hän luulee minun tehneen sen ihastumiseni takia ja en tiedä osaanko olla tarpeeksi rennosti hänen seurassaan (pelkään että hän kokee sen niin että tunkeudun hänen elämäänsä tms.)

Yritän tietysti olla mahd. tavallisesti, mutta miltä teistä tuntuisi jos joku teihin ihastunut ehdottaisi teitä yhteiseen työhommaan, hän ei kuitenkaan ehdottelisi mitään vaan puhelisi normaalisti tms. korkeintaan tuijottaisi liian pitkään joskus?

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
rennosti vain ja lopetat ne märät päiväunet..

2 vuotta olen jo yrittänyt päästä yli, nyt vaan enää yritän elää tuon asian kanssa ja toivon etten vaikeuta hänen elämäänsä millään tavoin.

Pitänee yrittää vain vetää pokerinaamalla noi hommat, työtehtävä on kyllä todella mielenkiintoinen ja mieluinen itsessään joten pitää kai siihen keskittyä.