Pelkään harrastaa seksiä...:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi pahus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi pahus

Vieras
Synnytyksestä on nyt yli kolme viikkoa, tikit ja kaikki parantunu ja vuoto tooosi niukkaa että varmaan ihan just loppuu....
haluttaa niin kamalasti että....:) mutta pelottaa tää yhdyntä..... :(
sattuuko? oikeestaan eniten mietin miltä se miehestä tuntuu...? löysältä? :) siis kamalaa, miksi tämmösiä pitää miettiä....
pelkään vaan että en tunnu enää miltään...
voisittako kertoa miten teidän seksielämä lähti synnytyksen jälkeen liikkeelle? ja tarviiko minun pelätä noita?

Meillä meni kyllä pidempään että kokeiltiin seksiä synnytyksen jälkeen.
Ainakin suositellaan että jälkitarkastuksessa käydään ensin :)
Ei mun mieheni ainakaan oo valittanut paikkojen löysyyttä, hyvin kelpais useamminkin :)
Kokeilette sillain varovasti ja jos sattuu tai tuntuue epämiellyttävälle niin jätätte kesken :)

Ekan kaa seksielämä alko vasta 3kk synnytyksestä ja hyvin alko, tokan jälkeen ei niin hyvin alkanut, mahtoi repeämä emättimessä tehdä tehtäväänsä, mutta eiköhän se tästä.

Kyllä se tietysti vähän jännitti, hiukan samalla tapaa kuin eka kerta =)
Sanoin äijälle, että jos sattuu tai ei muuten tunnu hyvältä, niin lopetetaan heti.
Varovasti lähdettiin liikkeelle, liukuvoidetta käytettiin. Ei sattunut. Tuntui hyvältä (äijästäkin) =)
Ja seksiä harrastettiin 2viikkoo synnytyksestä.

Meillä on touhuttu molempien lapsien jälkeen noin pari viikkoa synnytyksestä, ja ihan hyvältä on tuntunut. Tietysti vähän jännittää, mutta varovasti vain alkuun. Mulla ei oo tullut tikkejä eikä repeämisiä synnytyksistä, ja jälkivuotokin loppunut pian, niin ei kai mitään estettä seksille, jos itse haluaa. Ehkä vähän sellainen "tunnoton" olo on ollut alapäässä jonkun aikaa synnytyksistä, mutta sekin häviää. Turhaan mietit onko miehellä valittamista, tai tunnutko löysemmältä.. Yleensä mies on siinä vaiheessa jo niin puutteessa tauon jälkeen, ettei paljon haittaa.. Ja fiksu mies kyllä ymmärtää mitä nainen on kokenut, jos on ollut esim,synnytyksessä mukana, ja nähnyt mistä se vauva tulee, ja millä työllä! Kannattaa puhua kaikesta avoimesti. Ja lantionpohjalihasten jumpasta ei turhaan puhuta neuvolassa ja synnärillä. Kannattaa!

Köh :D , no, mulla meni 6kk molemmista joten olen huono vastaamaan. Vastatkoon ne, joilla normaalit synnytykset normaaleilla "pikkuvaurioilla" :|
Mun mielestä silti pelko on inhottava asia, odottakoot mies vielä jos noin vähän aikaa. Vetäkööt käteensä sen aikaa, tai sinä voit tehdä suuhoitoja. Ei miehetkään antais peräänsä muutaman viikon päästä melonin synnyttämisen jälkeen, jos koskaan :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Hännän Heilutus:
mäkin pelkäsin ensimmäisen jälkeen, mutta mies oli tosi varovainen ja liukaste oli käytössä alussa..
on sanonut että parempi on nyt 2 synnytyksen jälkeen ku aikoinaan... :D

Heh heh....niinhän ne kaikki sanoo. Mitäpä muuta miesparka voikaan sanoa, että saa edes joskus ilorasiaa :)