Pelkään että mies tekee jotain kamalaa, kun kerron hänelle viimeinkin harkitsevani eroa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
narisistin piirteitä hänessä on. esittää muille mahtavan hyvää ihmistä mutta totuus seinien sisällä kotona ja käytös mua jopa lapsia kohtaan on jotainihan muuta :( Siksi en usklla puhua sille ennen kuin olen puhunut sossun lastenvalvojan kanssa.

Sitten neuvoisin sua varautumaan pahimpaan, se on vaan positiivinen yllätys jos sujuukin helpommin! Ja tee valmisteluita salassa jos susta tuntuu että niin on parempi sillä sitten ihan varmasti niin on. Mulle tuli nimittäin kuitenkin vähän yllätyksenä se exän vihan määrä ja tuhoamisvimma mua kohtaan vaikka kaikenlaista kauheaa vuosien varrella oli ollutkin, enhän aiemmin kuitenkaan ole ollut tekemisissä sairaan ihmisen kanssa joka toimii ääritilanteessa normista poikkeavasti. Viimeistään silloin mulle valkeni että hän tosiaan on sairas ja valmis vaikka tappamaan mut. Itse tein sen virheen, että puhuin eron mahdollisuudesta hänelle ja se oli lopulta hälle niin kova paikka että hän lähes kirjaimellisesti heitti mut samantien pihalle ja alkoi eri tavoin tuhoamaan mun elämää (omaisuus, lapsi jne.). Mutta meillä näin, toivottavasti teillä sujuu paremmin.

Sossuista vielä, että itse yritin hakea sieltä turhaan apua sillä siellä ei tajuttu tilannetta ollenkaan. Se oli todella hämmentävä kokemus, sillä jotenkin olen aina luottanut suomalaiseen oikeusturvaan ja viranomaisiin. No sitä virhettä en toiste tee, koko touhu oli kyllä sellaista pelleilyä että olisi naurattanut ellei tilanteeni olisi muuten ollut niin vaikea. Ja he olivat liikuttavan tosissaan kuinka he kuule kyllä nämä jutut tietää että ole sinä vain nyt hiljaa siinä :D no, se nyt olikin sellainen maaseutukunta jollaisilta ei kai paljon kannata odottaakaan...Kaupungeissa on ainakin osittain varmaan aika erilaista. Mutta onnea vaan joo, sitä voit tulla tarvitsemaan ja paljon.

[QUOTE="Joops";24475295]Mistä oot keksinyt että "lastenkanssa" on yhdyssana.[/QUOTE]

no voi jessus teitä jonka elämä riippuu yhdestä kirjoitusvirheestä ! mulla ainakin tulee niitä monesti kun kirjotan niin nopeesti !

Yhteistyössä