En KEHTAA harrastaa anaaliseksiä, kun pelkään että mulla valuu jotain ripulia! Kiitti vaan sille joka tällaisesta kertoi täällä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla on yks hoito, joka haluais ihan hulluna anaaliseksiä.
Mäkin haluaisin, mutten uskalla, koska pelkään, että siellä tuntuu joko kakka tai sit että kun lopetellaan hommat, sieltä lörähtää vetelää... :ashamed:

Neuvoja, miten anaaliseksin harrastamisessa ei tarvis pelätä tuollaisia?

Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:
käy kakkalla ennen kun hoito tulee :D

Oon käynytkin, mutta pelottaa, et sinne jää sit kuitenki jotain jämiä. :ashamed: Oikeesti tää naurattaa kyl muakin, mutta eipä naurata enää, jos näin tapahtuis... En haluu, et se muistais sit mut jonain löröpanona :ashamed:

Niin mäki pelkäsin.Ei onneks käynyt kuinkaan.Tulin siihen tulokseen et sieltä mitään ripulia tuu jos ukko ei kuse persaukseen,tai sul ei sitten satu oikeesti olemaan ripuli.
Seuraavana päivänä suoli kyllä lauloi ja kovaa,huhhuijjaa sitä ilman määrää.
Kakkakin tais paeta aika pitkälle suoleen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Oon käynytkin, mutta pelottaa, et sinne jää sit kuitenki jotain jämiä. :ashamed: Oikeesti tää naurattaa kyl muakin, mutta eipä naurata enää, jos näin tapahtuis... En haluu, et se muistais sit mut jonain löröpanona :ashamed:

no varmasti jotain jääkin ja jos/kun kunnolla se mies runttaa niin onko kumma jos jotain tulee perässäki..

sit sanot sille että eteneminen omalla vastuulla :saint: niin mäkin omalle ukolle sanon jos pepaa vonkaa enkä ole varma =)

Kai se on ihan tervettä, ettei halua kultansa sotkevan kultaansa kakkaan.

No sit harrastatte eka suihkussa, niin tuleepahan pestyy samalla, jos jotain sattuiskin tulemaan.

Ja luuletko, ettei mies tiedä sitä, mitä sieltä saattaa vastaan tulla? Ellei tiedä, niin oppiipahan kuinka seksikin voi haiskahtaa pahalta.

Alkuperäinen kirjoittaja vaikka tyhjäsin itseni:
Niin mäki pelkäsin.Ei onneks käynyt kuinkaan.Tulin siihen tulokseen et sieltä mitään ripulia tuu jos ukko ei kuse persaukseen,tai sul ei sitten satu oikeesti olemaan ripuli.
Seuraavana päivänä suoli kyllä lauloi ja kovaa,huhhuijjaa sitä ilman määrää.
Kakkakin tais paeta aika pitkälle suoleen.

:laugh: :laugh: alleviivattu niin totta

Mulle on IHAN SAMA jos joku ei ymmärrä anaaliseksiä, joten säästäkää kommenttinne johonkin toiseen ketjuun - tässä ketjussa ei ole kyse sen luonnottomuudesta ja "perseen repimisestä". Huoh.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja oih:
anaaliseksi on:x

no niin on. Mutta antaa muiden revittää perseensä.

Voi ressukoita! No, mutta jokainen tyytykööt siihen mitä saa. Jos ei ole kokenut nautintoa, ei sitä osaa kaivatakaan.

revitä se persettäs ja pyörikää paskassa ihan rauhassa, Nauttikaa =)

:) kukin tavallaan.

Mä en ainaka anna mun persettäni kenenkään revitettäväks ja se joka sitä ei hyväksy ei oo mua varten. Oon vaan niille miehille kommentoinu että haluutko että tungen sulle jotain perseeseen, niin tiedät miltä se tuntuu.

No hyvissä ajoin ennen kuin hoitosi tulee huhtele peräsuoli. Siihen käy käsisuihku taikka sitten sellainen juomapullo missä on sellainen "tutti"suu. Pullo täyteen vettä ja työnnät sen reijästä sisään ja sitten puristat niin että vettä menee sopivasti suoleen. Otat pullon pois ja "kakkaat" ne vedet pois. Toista muutaman kerran niin kyllä 0on puhdasta. Mutta tee ajoissa, että kaikki vedet kerkee tulemaan omia aikojaan pois, ettei sitten lemmenleikkien aikana enää valu :-)

Näin minä teen....

Alkuperäinen kirjoittaja oih:
anaaliseksi on:x

no niin on. Mutta antaa muiden revittää perseensä.

Voi ressukoita! No, mutta jokainen tyytykööt siihen mitä saa. Jos ei ole kokenut nautintoa, ei sitä osaa kaivatakaan.

revitä se persettäs ja pyörikää paskassa ihan rauhassa, Nauttikaa =)

Harrastatteko te anaaliseksin pelkääjät suuseksiäkään? Kun ei sitäkään kautta voi lisääntyä, niin eikös sekin oo luonnotonta? Sitäpaitsi tässäkään ketjussa ei kysytty mitä mieltä olet anaaliseksistä, vai kuinka?

Yhteistyössä