En KEHTAA harrastaa anaaliseksiä, kun pelkään että mulla valuu jotain ripulia! Kiitti vaan sille joka tällaisesta kertoi täällä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta oikeasti, kuka naisista tykkää ja nauttii kun harrastaa anaaliseksiä? Itse kokeillut mutta ei todellakaan ole mitään nautintoa ollut. Voiko nainen siis nauttia anaaliseksistä?

Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:
No hyvissä ajoin ennen kuin hoitosi tulee huhtele peräsuoli. Siihen käy käsisuihku taikka sitten sellainen juomapullo missä on sellainen "tutti"suu. Pullo täyteen vettä ja työnnät sen reijästä sisään ja sitten puristat niin että vettä menee sopivasti suoleen. Otat pullon pois ja "kakkaat" ne vedet pois. Toista muutaman kerran niin kyllä 0on puhdasta. Mutta tee ajoissa, että kaikki vedet kerkee tulemaan omia aikojaan pois, ettei sitten lemmenleikkien aikana enää valu :-)

Näin minä teen....

Hahhahhahha ei voi olla totta työnnätkö koko käsisuihkun pään peräaukkoosi saadaksesi suoleen vettä.. :X yöx

Me ollaan sitä harrastettu emännän kanssa muutamaan otteeseen:Ei sieltä mitään tavaraa tuu,liukuvoidetta on hyvä käyttää ja rentouttaa peräaukko ensin enneen kun mulkkua sinne työntää..

Apteekista saa ostaa suolihuuhtelupussin, sillä huuhtelu hoituu hygieenisesti ja kivuttomasti, ja se on ihan tarkoitettu tähän, toisinkuin suihkut ja juomapullot. Itse olen käyttänyt suolihuuhtelua paaston aikana, mutta sopii tähän tarkoitukseen yhtä hyvin. Kannattaa tosiaan sitte istua ja puristella se vesi sieltä kunnolla pois. Ja runsaasti liukkaria, ja ei mitään huonoa, ja anaalihommiin tarkoitettua laadukasta liukkaria saa seksikaupasta. Varsinkin jos penis on iso, kannattaa edetä varovasti. ja ensin vaikka koittaa sormella tai kahdella miltä se tuntuu.

Itse en puuhasta pidä yhtään, tuntuu kuin oksentaisi sisäänpäin peräaukon kautta tai jotain. Ja tosiaan, jos peräsuolessa on kakkaa sattuu helpommin ja jos työntää voimalla sattuu helposti myös. Anaalissa kipu tuntuu todella viiltävältä helposti, vaikkei mitään rikki menisikään. Ja on totta että siinä on myös vaaransa, repeämät, tulehdukset ja peräsuolen esiinluiskahdus ym. Mutta rauhallisesti ja yhteisymmärryksellä kun kokeilee niin voi olla miellyttäväkin kokemus, ainakin näin olen joiltain harvoilta hommasta tykkäävistä kuullut, itsestä tuntui lähinnä pahalta.

Yhteistyössä