Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:avaime ja sokeri käytetty...pullo naru ja vasara olis käyttämättä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sininen avain on siinä lukitussa laatikossa... Mistä punanen sydän?
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:avaime ja sokeri käytetty...pullo naru ja vasara olis käyttämättä
pääsin läpi tän mitä pelaat
Alkuperäinen kirjoittaja LindaH23:Mulla ainoastaan salasana uupuu siit yhest kaapista.
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:avaime ja sokeri käytetty...pullo naru ja vasara olis käyttämättä
oon jo ihan jumissa...
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:avaime ja sokeri käytetty...pullo naru ja vasara olis käyttämättä
oon jo ihan jumissa...
naru käy tietokoneeseen,sen avulla saat sieltä cd-levyn.
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja LindaH23:Mulla ainoastaan salasana uupuu siit yhest kaapista.
jos sitä sydänpeliä pelaat niin se tuli sinne hyllylle. Se hyllykkö missä se loota oli niin joku ylähylly.
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:avaime ja sokeri käytetty...pullo naru ja vasara olis käyttämättä
oon jo ihan jumissa...
naru käy tietokoneeseen,sen avulla saat sieltä cd-levyn.
Oon yrittä jo "sata" kertaa mut ei onnistu =(
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:Alkuperäinen kirjoittaja pullamurmeli:http://www.gamershood.com/flashgames/6767 Tuossa olis yks taas, en tiiä minkälainen
lähen kokeilee tätä
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis :mitä tolla vasaralla???
Alkuperäinen kirjoittaja hymiötär:mistä te löydätte esineitä tossa skorpiooni pelissä? pullo on ja avain joka ei mee yhtään mihinkään |O