V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Minä kans kaipaan kirja apua!!
Alkuperäinen kirjoittaja Squeeze:Mutta siis millä mä saan ton laatikon käyttööni?? Tyhmä minääää...... :headwall: Kertokaa pöntölle.
Alkuperäinen kirjoittaja Squeeze:Mutta siis millä mä saan ton laatikon käyttööni?? Tyhmä minääää...... :headwall: Kertokaa pöntölle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis en nyt tajua sitä ovi koodia!!
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mitä tässä pitää oikein tehdä?...maatuska ja kirja on vielä "käyttämättä"...tai, että niitä voi tavaroista viel käyttää... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mitä tässä pitää oikein tehdä?...maatuska ja kirja on vielä "käyttämättä"...tai, että niitä voi tavaroista viel käyttää... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mitä tässä pitää oikein tehdä?...maatuska ja kirja on vielä "käyttämättä"...tai, että niitä voi tavaroista viel käyttää... :headwall:
klikkaa maatuskaa ihan sieltä alalaidasta...
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mistä te ovikoodimööpeli löysitte?mulla ei oo ku musta mötikkä oven vieressä eikä siitä tuu mitään...
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mistä te ovikoodimööpeli löysitte?mulla ei oo ku musta mötikkä oven vieressä eikä siitä tuu mitään...
Avainkortti siihen!
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:onko täällä enään ketään....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:emmä tajua vaan vieläkää :headwall: :headwall:Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis
![]()